Reply on: kecho #130905:
Ale ako by si nahradil spojenie Jungmannovej a Hálovej s Auparkom a Zochovou? Mňa napadá také riešenie že spojiť 34+83+84 do jednej linky s intervalom 4/7-8/5//12 v trase ktorá by Petržalke kopírovala linku 84 a potom v trase 83 do Dúbravky pokračovala. 99 by sa potom mohla presmerovať k Dostihovej dráhe aspoň a obnovila by sa tam premávka. Len potom by 95 nestačila sama na úsek Nám. hraničiarov - Technopol. Jedine vtedy by sa to dalo celé keby sa vytvorila linka 195 pre úsek Technopol - Šafárikovo nám. s intervalom 6/-/6//- a v celej trase by premávala 95 s intervalom 6/7-8/6//7-8. Tento návrh na 95+195 som posielal na DPB ale vysrali sa na to, ako ostatne na všetko čo ľudia kedy požadovali. Akurát čo spravili bola kravina v podobe súbehu 84 a 99, ktoré chodia barsjak. Niežeby meškali ale intervaly sa nedajú preložiť.
btw. preklad 83/84 funguje možno tak na papieri reálne napr. tento týždeň som išiel 94 na Dvory, potom prišla 93, zase 94 a potom 84, pričom medzitým mala ísť 83... ale v prípade posilnenia 83 by sa dala presmerovať(skrátiť jazdnú dobu) na trasu Bosákova-Mlynarovičova-Krasovkého (nadjazd)-Sad JK-Einsteinova popri Auparku hore na most -Zochova a ďalej ako teraz. a naspäť by napr. obsluhovala digital park... potom doprava cez koľajnice, 2x vľavo okolo Albera-Mlynarovičova-Šustekova...
TeBeCe
odovzdanie ceny pre miliónteho užívateľa služby SMS lístok, ktoré sa bude konať o 10.00 v priestoroch Live kafe Julius Meinl (na prvom poschodí nákupného strediska AUPARK, pri výťahoch).