možno čakajú, že po vzore KV-DD dostanú nové tichšie busy btw. preklad 83/84 funguje možno tak na papieri reálne napr. tento týždeň som išiel 94 na Dvory, potom prišla 93, zase 94 a potom 84, pričom medzitým mala ísť 83... ale v prípade posilnenia 83 by sa dala presmerovať(skrátiť jazdnú dobu) na trasu Bosákova-Mlynarovičova-Krasovkého (nadjazd)-Sad JK-Einsteinova popri Auparku hore na most -Zochova a ďalej ako teraz. a naspäť by napr. obsluhovala digital park... potom doprava cez koľajnice, 2x vľavo okolo Albera-Mlynarovičova-Šustekova...
Vie mi niekto vysvetliť prečo sa (od 6.6.) pre 34 nezriadi dočasná zastávka na Radlinského kde by sa dalo prestúpiť od Rače na ňu, tak že by pokračovala po Radlinského (trebárs na zastávke električiek "Vazovova"), namiesto toho, aby chodila na Trnavské mýto a po Krížnej a cez Vazovovu.
Po "vylepšení" trasy električky linky č. 5, kde cesta z Dúbravky na Račianske mýto trvá vyše trištvrte hodiny, je toto ďalší chorý nápad pre ľudí bývajúcich v Dúbravke a pracujúcich v okoli Račianskej ul. Ľudia prestali cestovať električkou 5 a teraz asi prestanú chodiť aj autobusmi 34.
Čím ďalej horšie. To je ďalší chorý nápad z Kalerábovej hlavy, čo riadi dopravný podnik, HANBA!!!
Lenže načo by bola posilnená 83 potom v súbehu s linkou 84 v takom súbehu? Už by neexistoval preklad potom. Mohla by byť 83 ako náhrada za 34 a 84, ale nastal by potom problém ako to v Petržalke upraviť. To však prečo ti hlavne píšem je to, že v nedávnej minulosti obyvatelia ulice Pri kríži nadávali keď DPB špekuloval o presmerovaní linky 34 cez ulicu Pri kríži. Argumentovali pri tom otrasmi a zvýšeným množstvom hluku spôsobeným frekventovanejším prejazdom autobusov cez danú ulicu. Vedia oni čo chcú vôbec?! ?
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a. s., pozýva na
odovzdanie ceny pre miliónteho užívateľa služby SMS lístok, ktoré sa bude konať o 10.00 v priestoroch Live kafe Julius Meinl (na prvom poschodí nákupného strediska AUPARK, pri výťahoch).
a čo by potom robili, keby všetko postavili na prvý pokus poriadne? ?
Re #130860 M3go: myslíš "nové" petržalské vozy 408x a dopĺňali by ich podľa Kadnára "po GO takmer nové" skvosty 27xx?
Re #130869 Peon: načo im budú súbežné linky 34/83? potom môžu rovno zrušiť 34 a posilniť 83ku...
Re #130876 M3go: mal si to prezentovať záhradkárom na diskusii ?
Sorry, vlastne máš pravdu, že to tu 1. rát bolo, jak si napísal, som si spomenul. ? A napísal by som skôr, len som myslel, že je v nezvýraznených oznamoch, ktoré veľmi nesledujem. Po dlhom čase som ich ale očami prebehol a zistil som, že to tam chýba.
Už by sa to mohlo konečne stabilizovať to linkovanie. Vkuse nejaké zmeny človek má z toho už takú hlavu...
18rokov dozadu som poznal spamäti 2tretiny liniek. Teraz pomály boh nevie kde čo jazdí.
Konkrétne čo sa týka Dúbravky, nevidím dôvod prečo by mala 34 zachádzať ako 83. Ked už sa niekto z ulíc Štepná a Pri kríži tak dožaduje L34 tak by som to urobil predĺžením terajšej trasy 34 od obratiska po tých uliciach a konečnú by mal tam kde kedisi ešte pred zavedením oblastného systému číslovania spoločne s L104.
Čo sa týka tej akcie v Mlynskej doline.
Ja myslím, že to bola v prvom rade povinnosť usporiadateľa akcie zabezpečiť dopravu - rokovaním s DPB. Bolo vôbec takéto rokovanie. Ak by u dpb nepochodil tak mohol zabezpečiť aj iného dopravcu. Aspoň do centra na zochovu alebo na stanicu a tam by sa už ľudia rozptýlili, každý na svoj smer.
Však presne tak som i chodil pokial bola 11ska. Asi to budem ozaj tak riešiť hlavne v zime to 3 + 93. Len Problém, ani nie v tom že je to zachádzka ale ja osobne sa vyhýbam vo večerných hodinách priestoru pred hlavnou stanicou. Všeliake individuá...-už svedčí o niečom aj ten močový zápach na nástupišti 93 atd.
Tu by som sa chcel niekoho spýtať. Či nevie niekto náhodou. Ako to vyzerá s prestavbou Predstaničného priestoru? -boli otom tiež velké reči a dlšiu dobu ostalo ticho. Ked sa vezme, je to jeden zo vstupov do hl. mesta Slovenska tak by si to zaslížilo omnoho vačšiu úroveň.
Prechod na konci Molecky je ešte v spáde a ten končí pár cm pred križovatkou, ešte keď sa autobus ponáhľal aby stihol zelenú tak to enormné naklonenie je spôsobené aj rýchlosťou. Ostatne autobusy sa nakláňajú aj na rovinkách keď idú rýchlo a k tomu v zákrute tesne za spádom to je ešte výraznejšie, nehovoriac o tom keby klesanie terénu pokračovalo aj za Molecovou čo by sa dialo...
stevo
my ale este 50 rokov budeme kupovat naftove SORky.