Neopl@n: aj kebyze jazdia nocne linky cez den, mali by dlhsie jazdne doby (pretoze prejazdnost ciest, zdrzanie na zastavkach a pod.). Tiez by som skor bol za zmenu v zmysle ponechania niektorych dennych liniek aj v noci (a nasledne upravenie linkoveho vedenia nocnych spojov tak, aby sa neprekryvali) - presadzoval by som hlavne prevadzku liniek elektrickej trakcie, ale to je pri sucasnom systeme meniarni dost tazko prevadzkovatelne (z dovodu pravidelnej udrzby) - ako priklad by som uviedol "nocnu" linku 201, cim by sa nasledne linky 512 a 510 zlucili do jednej a ostali by napriklad 201 + 510
Obdobne sa da uvazovat nad linkami 1,2,3,8, aj ked v niektorych pripadoch by bol problem s pokracovanim linky dalej (vajnory, masokombinat - t.j. vzhladom na pocet vypravenych vodicov a vozidiel by bolo treba preskumat take riesenie aby nebolo horsie ako to sucasne).
Obdobne sa da uvazovat nad linkami 1,2,3,8, aj ked v niektorych pripadoch by bol problem s pokracovanim linky dalej (vajnory, masokombinat - t.j. vzhladom na pocet vypravenych vodicov a vozidiel by bolo treba preskumat take riesenie aby nebolo horsie ako to sucasne).
KLF