martin: o nočnej doprave som povedal ako to je. Najprv si veci poriadne prečítaj a potom skús reagovať. Ja som nikdy nepovedal, že nočná doprava je postačujúca. Ale za tým, že nie je sú : 1, mesto si ju neobiednáva (doprva je objednávaná od 5 do 23) 2, taxikárska lobby. Bratislava žije a to hlavne v piatok a sobotu. V cenrte nájdeš na stredne veľkej ulici (myslím bratislavskej stredne veľkej nie pražskej - vysvetlenie) takých 10 podnikov. Beriem priemer. O šiestej si nemáš kam sadnúť. Pokiaľ nemáš známich v bare a oni niekoho vyrazia. Ja ich našťastie mám. Schválne som si dnes ráno všímal vozy. Postavil som sa do okna a rátal, špinavé a umyté- myslim z vonku. Výsledok - špinavé =0. Pripravuje sa verejná súťaž na modernizáciu umývačiek. Nemám to ktomu viac čo povedať. Ďalej aj ľudia, ktorý sa do techniky busov vyznajú viac ako ja ti napísali, že s I 4XX to nie je také zlé ako to opisuješ, ale hlavne, že ty to vieš lepšie, veď sem chodíš pravideľne. To čo si ty pamätuješ s pred poldruha roka je irelevantné a zavádzajúce. Nechcem tvrdiť, že v DPB je všetko v poriadku, to nie je ale tvoje info tiež nie sú v poriadku. Ja som len tlmočil, čo som počul a na tej schôdzy som nebol sám.
MY VIEME čo je Matra. Celý VAL má systém od nej. No nechápem, načo vyhodili prachy za systém a aj tak tam sedí vodič. To sa mne zase zdá ako plýtvanie dotáciami. Keď má plat 23,000 to ročne spravý svoje. A keď hovoríme o tých dotáciách DP hl.m. Prahy ich tiež nevyužíva efektívne. Hlavne čo sa týka tých 90mil. CZK ktoré mesto ročne dávalo na protipovodňový systém metra :-)/:-( a keď se chcem pozireť na skvelú MHD idem 50Km do Viedne. Tam toho uvidím oveľa viac ako v Prahe. To musíš zase uznať ty. Hlavne ULF sú impozantné.
vado: veď aj VAL v BA mal mať tú stenu s dverami. Ale to by sa dalo robiť z dispečinku, ktoré mu zasvieti kontrolka, vlak nezatvára dvere, cez kameru zistia o čo ide a dajú pokyn. Keď sa nejaký blbec iba stým bude hrať a stáť vo dverách tak ho privrú hneď otvoria a zase zavrú. On odskočí. Alebo tam dáme hydrauliku s upozornením a nikoho to nenapadne.

A dnes som videl 7112 na 3. Jakto, veď sa tu písalo, že ju niekto odpálil. MARTIN BOLA ČISTÁ AJ Z VNÚTRA.
MY VIEME čo je Matra. Celý VAL má systém od nej. No nechápem, načo vyhodili prachy za systém a aj tak tam sedí vodič. To sa mne zase zdá ako plýtvanie dotáciami. Keď má plat 23,000 to ročne spravý svoje. A keď hovoríme o tých dotáciách DP hl.m. Prahy ich tiež nevyužíva efektívne. Hlavne čo sa týka tých 90mil. CZK ktoré mesto ročne dávalo na protipovodňový systém metra :-)/:-( a keď se chcem pozireť na skvelú MHD idem 50Km do Viedne. Tam toho uvidím oveľa viac ako v Prahe. To musíš zase uznať ty. Hlavne ULF sú impozantné.
vado: veď aj VAL v BA mal mať tú stenu s dverami. Ale to by sa dalo robiť z dispečinku, ktoré mu zasvieti kontrolka, vlak nezatvára dvere, cez kameru zistia o čo ide a dajú pokyn. Keď sa nejaký blbec iba stým bude hrať a stáť vo dverách tak ho privrú hneď otvoria a zase zavrú. On odskočí. Alebo tam dáme hydrauliku s upozornením a nikoho to nenapadne.



A dnes som videl 7112 na 3. Jakto, veď sa tu písalo, že ju niekto odpálil. MARTIN BOLA ČISTÁ AJ Z VNÚTRA.
m@rtin
Lanovka premava iba v úseku Skalnaté pleso-Lomnický štít
A na mapě byla vyznačená celá lanovka z Tatranské Lomnice na Skalnaté pleso a Lomnický štít.
Takže jednou slůvko iba m´ě dost rozhodilo
Hlavně, že se domluvíme