Andy: no ja len konstatujem, ze sa sere na vyhlasku Drazneho uradu, ze maju byt vsetky zberace zlte (ako tu bol byval ktosi spominal). Mne sa viac pacia sive. Ten trolejbus je po reko, cize ma aj minimalne natrete palice (ak nie nove!) a ma ich sive.

Andy
KLF #13026: Už sa teším na ten trolejbus... Čo o sivých paliciach hovoríš? Veď ak niesom farboslepý, viac nových trolejbusov má sivé palice (napr. 6617, 6252, zdá sa mi aj 6261). A všetky, ktoré majú staré palice tak sú sivé
m@rtin: Je to tu s tou čistotou úbohé.. Pokiaľ viem, tak napríklad v trolejbusovej vozovni Hroboňova sa umývajú vozy zvonku zboku a spredu cca raz za dva týždne (ak sú mrazy, tak aj menej) a zozadu vôbec. Zvnútra to vyzerá ako keby sa ešte nevysávali nikdy, akurát tam možno občas prejde nejaká upratovačka s metlou (ale na kôpky kamienkov za dverami to nepomôže..) Jediné vozy, ktoré vyzerajú relatívne čisté sú Ikarusy 435 (asi sa ľahko umývajú alebo čo). Najšpinavšie sú tu Karosy B732/B741, ale to je už asi "zažratá špina" na nich.
Keď som bol minulý rok po dlhom čase v Brne, zarazilo ma to, že VŠETKY VOZIDLÁ BOLI ČISTÉ!! Nevidel som jediný špinavý voz. Prečo tomu tak nemôže byť v Bratislave, to nepochopím. Tie brnenské 14Trky boli nádherné, náter bol súvislý (červená bola iba jedna, v Bratislave je ich aj 5).. Skúsil sa už niekto z vás chytiť napríklad digitálneho transparentuv 15TrM, ktorý zobrazuje zastávky? Nedoporučujem. Ja som to už raz spravil, ale potom som si tú špinu musel otierať o čistejšie časti vozidla. Skúsil sa niekto chytiť zvnútra kĺbu? Aj toto som raz vyskúšal, ale BOL SOM ZASRATÝ ŠPINOU ZNAČKY Dopravný podnik Bratislava, a.s.. Berte si z toho ponaučenie: Vo vozidle sa zbytočne ničoho nechytať.