Reply on: 21Tr #129531:
To prepojenie Zlatých Pieskov a Rače je uvažované pre výstavbu Industrial Parku. Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz.
Ono určite by sa električková trať aj uživila po Gagarinovej do Vrakune. Žial realizácia v nedohľadne. Ono sa veľa prepáslo u nás v už 70tich rokoch kedy iné Československé mestá budovali podobné trate. Síce u nás sa stavala vtedy Dúbravská a Račianska radiála a na Vrakunskú ak bola vôbec niekedy projektovaná už neboli prostriedky.
Podľa mňa sa aj nezmyselne v r. 1961 vytrhali kolajnice zo starého mosta do Petržalky aj ked trať bola len po Sad Janka krála. Ako by to teraz pomohlo keby sa tá trať síce aj ked neprevádzkovala ale len udržiavala. V čase rušenia práve boli prvé úvahy o rozsiahlej výstavbe v Petržalke.
Síce neviem či vtedajšia trať do Petržalky vôbec spĺňala paremetre električky typu T a kde bola konkrétnejšie konečná.
vlado13
ako vztahu L13 vs L93 uz tu bolo popisane dost, myslim si, ze uz viac netreba,
vztah L59 vs L11 komplexnejsie posudit neviem, ak sa nemylim, tak L59 premava ako "expres" so znizenym poctom zastavok, to L11 nebude moct eliminovat, navyse L59 zachadza ovela dalej ako L11, pre cestujucich na Rybnicnu a Panty asi bude treba prestupovat, alebo bude premavat aj L59 aj L11 v novej predlzenej trase a po case zistime ako sa cestujuci rozhoduju s rizikom, ze vacsina aj tak zostane "verna" L59, napr. aj preto, ze im nebude vyhovovat potreba presuvat sa k L11 uz v Petrzalke a potom este raz prestupovat v Raci, rovnako preto, ze viaceri L59 vyuzivaju na prepravu po Racko,