Reply on: vlado13 #129539:
Račianska ulica je však od južnejšie položených ulíc odrezená železničnou traťou a tá aj keby sa zakopala neviem ako by sa to riešilo v prípade odbočenia na Riazanskú, keď práve tam je už teraz málo priestoru, rovnako ako aj na križovatke Riazanská x Vajnorská. Jediné miesto kde by to šlo by bola križovatka Jarošova x Račianska, ale jedine ak by tam bolo mimoúrovňové križovanie s vlakovou traťou, tak by sa podarilo spojiť Račiansku a Vajnorskú radiálu mimo centra. Spojenie Ružinovská - Vajnorská radiála sa dá stále riešiť po Tomášikovej ulici, aj napriek tomu, že od Trnavskej po Ružinovskú je samotná cesta je úzka, ostáva tam široký pás zelene, kde by sa dala trať položiť. Električku si na Bajkalskej neviem predstaviť s tým, že by to bola spojka medzi Ružinovskou a Vajnorskou radiálou a v predĺžení aj s Račianskou, nakoľko sa Bajkalská a Ružinovská križujú mimoúrovňovo, neviem ako by sa to riešilo vzhľadom na výškové pomery.
MiroBA
Obe nové električkové trasy sú zaujímavé. Jedny z nich už aj existovala do roku 1927. Velká škoda že sa to žial už vtedy zrušilo. Ja som sa často zamýšlaľ tež nad traťou od Šaf. nám cez Dostojevského rad po Krížnu. Ani pokračovanie po Legionárskej a Šancovej by nebolo od veci vznikol by okruh ktorý by eliminoval zraniteľnosť el. dopravy.
Aj ten druhý návrh cez dunajskú na ASMN by bol v poho.
Myslím, že v dohľadnej dobe sa to ale nebude realizovať.
Skorej bude trať do Petržalky a prepojenie Zlatých Pieskov s Račou.