Reply on: 21Tr #129531:
prepojenie "konecnych" nemoze byt na zavadu, a to nielen pre zmyslanu vystavbu, je to prispevok k zokruhovaniu kolajovych trati, co dava vyssiu flexibilitu, napr. v krizovych stavoch (rozsiahle technicke alebo dopravne havarie)velkym nedostatkom je, ze otcovia mesta a odbornici na dopravu pred 25 - 30 rokmi zabudli na prepojenia troch radial, dodatocne spojenie cez Vazovovu, to je iba taka z nudze cnost, ak by sa boli vytvorili priestorove podmienky pre jednu-dve spojky medzi Ruzinovskou, Vajnorskou a Racianskou radialami, dnes by sme mohli "hompalat nohami" a rukami "krutit mlyn", vsetci dakovat prezieravosti predstavitelov mesta, BA mala smolu uz vtedy, dnes to nie je o nic lepsie, za takmer 20 rokov od zavedenia samospravy nemame seriozny stategicky dopravny koncept a vdaka "flexibilite radnych i konselov" vazne problemy v doprave, ak si niekto mysli, ze po cca 30 rokoch zanedbavania podmienok pre rozvoj kolajovej dopravy ho jednym uznesenim a hrou na investovanie spravi NS MHD, tak sa velmi myli,
vseobecne sa tvrdi, ze BA nema dostatok vlastnych zdrojov na masivnejsie investovanie do obnovy vozoveho parku a poziciavat si treba velmi obozretne, naklady na vybudovanie skutocneho NS MHD vsak niekolkonasobne prevysuju naroky na obnovu vozoveho parku,
MiroBA
Myslím, že kľudne by mohli chodíť po dunajskej ako trolejbusy tak aj električky v BA takýto súbeh nie je zvykom až na pár krátkych úsekov ale napr. v Brne sú celé ulice po ktorých chodia električky i Trolejbusy. Dokonca v Brne pred časom bolo v podjazde pri Hl. nádraží -trolejbus i električka využívali ten istý trolejový vodič. Akurát ten druhý opačnej polarity musel byť posunutý voľačo dalej.