Reply on: 21Tr #129543:
mozno dalo, mozno nie, vysledok pozname teraz, nevieme ako k nemu doslo, je to evidencny stav k 31.12.2008, dnes uz moze byt vacsina z tych "usetrenych" penazi na uctoch obchodnych partnerov, lebo im mesto muselo zaplatit podla zmluv, len hra zvana rozpocet ajeho cerpanie umoznil oznamit ludom: ajhla ako sme dobre hospodarili, ak aj to su skutocne uspory, aj tak sa v sucasnej krizovej situcii asi nebudu dat pouzit vsetky na jeden ucel, opatrny hospodar by to ai neurobil,
pre posudenie financnej stability a zdraveho financovania chodu mesta by sme potrebovali vediet aktualny stav penazi na baknovych uctoch, sumu znamych zavazkov (po i v lehote splatnosti) a ocakavane trzby, vsetko najmenje v najblizsich 3 mesiacov, este lepsie v 6-ich,
rovnako by bolo potrebne poznat ci za "nizsie" vydavky mesto ziskalo rovnake uzitky, ako planovalo, efektivnost nie je o absolutnych sumach, ale o pomeroch,
MiroBA
To prepojenie Zlatých Pieskov a Rače je uvažované pre výstavbu Industrial Parku. Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz.
Ono určite by sa električková trať aj uživila po Gagarinovej do Vrakune. Žial realizácia v nedohľadne. Ono sa veľa prepáslo u nás v už 70tich rokoch kedy iné Československé mestá budovali podobné trate. Síce u nás sa stavala vtedy Dúbravská a Račianska radiála a na Vrakunskú ak bola vôbec niekedy projektovaná už neboli prostriedky.
Podľa mňa sa aj nezmyselne v r. 1961 vytrhali kolajnice zo starého mosta do Petržalky aj ked trať bola len po Sad Janka krála. Ako by to teraz pomohlo keby sa tá trať síce aj ked neprevádzkovala ale len udržiavala. V čase rušenia práve boli prvé úvahy o rozsiahlej výstavbe v Petržalke.
Síce neviem či vtedajšia trať do Petržalky vôbec spĺňala paremetre električky typu T a kde bola konkrétnejšie konečná.