Reply on: SWTC #127926:
Myslíš si, že tie závory sú len tak mirnix-dirnix prenosné? 
možno trepnem somarinu, ale zabezpečenie pri zvaráčaku je made in ZSSR a zabezpečenie na Ivanskej je AŽD made by ČSSR, neviem či sú kompatibilné, odhliadnúc od toho, že prenášať staré plesnivé závory by asi bolo troška kontraproduktívne

Peon
Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".
Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...
Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.
PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?