Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: GlEx #127887:
ja mám tiež rád vlaky, moj, ale oni proste tam do seba kopali nadávali si plieskali sa dverami jak male deti a potom tu Karosu proste dosrali aj predný článok...
Reply on: Andy #127882:
A este jedna vec ked tam stal pokazeny dlhsie a hlasil to na dispecing tak je vidno ako dispeceri rozmyslaju ako by som dotelefonoval s tym vodicom hned z fleka volam na niejake zhave cislo na ZSR nech v tom useku prerusia dopravu pokial ho neodstrania a az potom volam do dielni a pod.
A hned sa tu naskituje dalsia otazka ci na dispecingu maju niejake zhave cislo na ZSR ❓
Reply on: si #127864:
Kdepak 30km/h, ale dokonce jen 10km/h aby i ten největší blb si stihl uvědomit, že ten vlak asi opravdu bude chtít přejet ?

Re #127866 MiroBA: To myslíš vážně nebo z pozice šotouška? Na straně železnice vina není ani v nejmenším. Vodiš přicházející na přejezd se musí přesvědčit zda jej může bezpečně přejet a musí tak učinit co nejrychleji. Pokud z různých příčin nemůže přejezd opustit je povinen neprodleně informovat policii, kteří zajistí spravení ŽSR o překážce na trati.

Re #127881 gagarintomik: Copak chudáčku zničili ti autobusek? No tééda. Víš ono se to musí odklidit. Z*urvenče autobusáckej. A jedině dobře. Ten autobus tam prostě neměl co dělat.

Re #127882 Andy: Tak za to bych ho zavřel až zčerná. Vždyť mohl přijet osobní vlak a mohlo lítat víc než jen plechy ?
Reply on: Andy #127882:
Po 09:00 bola aj DN osobákov na Trnavskom mýte pri zastávke L78 smer Bajkalska. Kolóny boli až po Mlynské nivy... ?
Reply on: Andy #127882:
to mi ako nechci povedat ze za ten cas nesplasil 4 ludi na potlacenie toho busu z presiestia sak z obydvoch stran je z mierneho kopca ❗
Reply on: Sati #127883:
zatiaľ ide za tatrovkou na tyči v poho ?
Ale železničary ju dosrali
pre vsetkych optimistou co dufaju ze 2636 opravia si nemyslite ze po 20-30 metrovom vleceni vlakom ten skrizeny dopraskany vykriveny ram daju do kopi to ze vsetky tri napravi su na odpis ani nehovorim ❗
Mike, Z a spol.: Okolo 4:55 tam vraj už autobus stál pokazený a vodič mal už na sebe vestu. Asi už nemal čo spraviť a zrejme len čakal či príde skôr dielňa alebo vlak. 😃

BTW okolo 10:30 bola väčšia nehoda 4 áut na Záhradníckej v priestore zastávky Kvačalova smer mesto, autá z mesta boli odkláňané na Svätoplukovu, aby sa mohlo v smere do mesta prechádzať v protismere. Trolejbusy linky 205 smer Rajská prechádzali s problémami.

A vraj aj na Palisádoch bola tiež nehoda 4 áut, bližšie info nemám.
Já už som doma "z výletu", Karosa ide "po vlastnej osi" za Tatrovkou, idú smerom k SADke. Kolegovci snáď dopíšu

Skur*enci železničiarsky pri vyprosťovaní 363ky strhali plechy z Karosky a odje*ali predné čelo... ?
Reply on: Mike #127865:
Zjavne výjazd nestíhal ani 2636 keď asi vošiel na priecestie na červenú....

...vážne a zatiaľ ničím nepodložené tvrdenie... ?
Reply on: Mike #127878:
NO dal si tam občas ale zabudol kazdy den ?
Reply on: Sati #127877:
70 som zabudol ? však 39 aj 87 som tam napísal... ❗
Reply on: Mike #127865:
ale no budme trochu kriticky aj na ine prevadzky 39 , 87 a 70 sa tam tocia na denno dennom poriadku ❗
Pre informáciu, rádio Viva hlásilo v správach niečo o tom, že to úžasné modernizované vozidlo tam zdochlo a nenatočilo.... ?
Reply on: 21Tr #127874:
V druhej vete je blbosť : má tam byť východ a nie západ. ?
Reply on: MiroBA #127872:
Vzhľadom na mestá umiestnené východnejšie je náš VP udržiavaný, ale vzhľadom na mestá na západe je náš VP zanedbaný. Takže ak sa chceme utešovať, že je aj horšie tak sa môžeme pozerať na západ. Ak sa však chcema pohnúť dakam a hlavne DPB a poskytnúť kvalitu, o ktorej len hovoria, tak treba sa pozerať na západ a nielen v oblasti tarify (neprestupné 15-min lístky), prestupného systému liniek (ktorý nezahrňuje stále električky aj po 3,5 roku od pamätných zmien) a neviem akých namotávok...
Reply on: boxcar #127862:
Ja im už hovorím Andyho a Brunove TRT-kačky. Prv sa mi ľúbilo, že celkom pekné električky nám prichádzajú do BA. Strašne málo som kedysi chodil K2, som bol celý bez seba keď som sa raz za čas odviezol v 3 alebo 14 ☺ Nakoľko však K2S sú jediné nové električky čo do BA došli, tak mi to leze na nervy. Je na čase sa poohliadnuť po niečom dôstojnom čo ide s dobou a tiež potrebami.
Reply on: 21Tr #127856:

Čo sa týka K2S a tej "slávnej" prezentácie nových vozidiel, myslím, že sa neoplatí nad tým pozastavovať.
Ja to beriem je to aspoň dačo, hoc tie K2Sky mali byť prerobené už v 90tich rokoch a v súčasnosti sa hodia akurát na doslúženie napr. v Rumunsku. Taký aspoň súčasný trend v Nemecku -Dráždany, Lipsko atd. (modifikácie vozov T4....)
Možme byť radi, že sa tu nerušia trate a pod. nešváry ako napr. v Kijeve, Petrohrade či dokonca aj v Budapešti a ako tak sa udržiava vozový park oproti "východným" zemiam.
Reply on: MiroBA #127866:
priecestie je zabezpecene svetelnym zabezpecovacim zariadenim s pozitivnou signalizaciou (biele svetlo), tam nie je dovod zdrzovat zeleznicnu dopravu...
priestie v kombinacii s krizovatkou je nestastne, to ale nie je vina zeleznice (a keby tam neaky ... nenechal postavit v uplynulych rokoch nove domy mozno by sa tam dalo spravit aj neaku rozumnu upravu)
tratova rychlost (uz som to tu pisal) je na danom priesti 80 alebo 90 kmh, nie 50; dodrziavanie povolenych rychlosti, prejazdov voci navestiam zakazujucim jazdu a pod. je na zeleznici velmi dobre kontrolovana (na rozdiel od cestnych vozidiel), nechci davat na zeleznicu podobne nezmyselne obmedzenia ako su na cestach (30 cez dedinu aby si nahodou nezrazil ciganom psa co im vybehne zo dvora), vedie to potom len k ignoracii predpisov a obmedzeni aj tam kde zmysel maju...
Reply on: gagarintomik #127863:
Tak by bolo načase uvažovať nad mimoúrovňovým križovaním. Buď podjazdom pod trať alebo vlaková trať by šla pod zem v danom úseku. Ale skôr by som dal cestu pod trať. Finančne by to dalo zabrať, ale na druhej strane je stále na výber z viacero možností
a) investovať a preventívne zabrániť nehodám mimoúrovňovým križovaním
b) kašľať na to a naďalej nechať nezodpovedných aby platili daň najvyššiu za nepozornosť

Keď už hovoríš, že tam ťa dakedy nepustia z priecestie na cestu, tak by nebolo zlé keby tam boli semafory. Autá by tak nepustila signalizácia na priecestie v prípade, že by mali zelenú autá ktoré by im mohli brániť v odjazde z priecestia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.