Reply on: Ike #125714:
Začnem od konca. Nemyslím že by stačili pre prímestské linky na celom Slovensku len 3-ciferné čísla. A keď, bolo by to dosť natesno."s prvým návrhom nesúhlasím, lebo zohľadňuje číslovanie príliš bratislavocentricky... ako som už spomínal, linky z Trnavy (napr) budú mať všetky označenie 3xx a pre Trnavčanov to bude absolútne nepoužiteľné...."
Samozrejme, že číslovanie bude príliš bratislavocentrické. Však sa jedná o Bratislavskú integrovanú dopravu. Akurát, že by bola do nej zaintegrovaná aj ČASŤ liniek z TTSK (približne v tom rozsahu ako som písal minule). Ja som nikdy nikde netvrdil, že do BID by mali byť zaintegrované všetky trnavské linky až po Nové Mesto. Tie by boli súčasťou budúceho trnavského IDS (TID), ktorý by sa v určitých miestach prelínal s BID. Na týchto miestach by bolo potom treba zabezpečiť rovnako veľké a číslované zóny, rovnaké čísla liniek a podľa možností aj rovnaké tarifné podmienky.
V realite by to potom vyzeralo tak, že cestujúci pri ceste z TT do BA by využíval BID, na ceste zo Šekvíc do Hlohovca TID. Na linke z Modry do Trnavy by mohol cestovať tak na lístok BID ako aj TID.
Zásadným problémom (teda okrem ochoty dohodnúť sa) by bolo delenie tržieb.
kecho
btw,. nezdá sa ti zaujímavé, že neprestupný lístok je 15 min "náhodou" je presne rovnaký čas podľa CP po scénu?
"ak chceš ísť na hl.st., tak si môžeš napr. na Nám. hraničiarov prestúpiť" a čo bráni prestúpiť obyvateľom DD? či to sú takí strašní invalidi, že nedokážu prejsť 2x3 schody?
Re #125616 21Tr: zmenili trasu? lebo v minulosti väčšinou na ex45a28 kontrolovali pri "TPD-Šafko" a späť...
Re #125635 Peon: k bodu 1. začne sa o tom hovoriť určite zase pred voĺbami, k bodu 2. tuším sa vtedy nedalo dobre odbočiť z kopca doľava na smer Patrónka