Reply on: MiroBA #122697:
No, ono mas tu viacej faktorov preco saliny v BA zaostavaju, za prve: nizkopodlazny voz nema ziadnu linku kde by mohol jazdit pretoze: na stanicu by presiel horkotazko a mohlo by dojst k poskodeniu, pokial sa trat neopravi, do dubravky detto, a pri trnavskom myte tiez, tunel detto.....cize bys najprv trate musel opravit. za druhe, ak ide o kapacitu, nie je problem prestavat K2 na 2xK2 resp dat T3 /T6 do trojcat ako v kosiciach resp aj par krat v BA. takze sme zas pri nizkych...a na druhu stranu, na T3/T6/K2S nie je problem zohnat nahradne diely a dokonca ich ani vyrabat.... ale novy voz bez pocetneho zastupenia asi nebude dobra unifikacia..lepsie byu bolo K2/K2S prerabat na K3R.N ale to by musel DP nakupit zariadenia na udrzbu.....a to by musel niekto sa rozlucit s novym baworakom k vyplate...a to my predsa nechceme, no nie?
stravinskij
Ono, ked to takto vravis, znie to dobre, clovek si to aj vie predstavit. Mas pravdu, na Sancovej parkuju auta, co je vrchol. Racko je asi najhorsia krizovatka a napriek tomu sa tam malo masivne stavat. Najhorsie je, ze riesit dopravu si vyzaduje zohladnit "milion" faktorov, je to taka sachova partia z 10-mi majstrami sveta naraz. A mne to pripada akoby sa v nasom meste riesili tieto veci parcialne stylom "toto je doprava, toto je zelen, toto je vystavba, toto je nase, toto je vase,..."
PS: funguje, mozes mi poslat nieco pekne ?