Reply on: MiroBA #122694:
Linkovanie stojí na figu to netreba ďalej komentovať... S tým, že ľudia nastúpia na prvé čo príde je pravda a najmä v KV, kde majú 5 liniek + 1 rannú. Blábolil o tom aj audit 2005, ale vedenie DPB sa neunúvalo akékoľvek redukcie počtu liniek robiť, hoc podľa toho auditu by som nerobil rozhodne linkovanie lebo linka 3 tam bola od veci dosť. Mám na to nejaké návrhy ale tie mimo tohoto fóra radšej nahodím... Inak ako vidíš dogma jednotného intervalu sa pri električkách statočné drží a stojí to za prd, za to pri trolejbusoch jazdia skupinky liniek v rovnakých intervaloch a síce 1.group 201,202 a 208 = 6/8//12, 2. group 203 a 207 = 12/15//15, 3. group 204,205,209 (víkend 30min) a 212 10/12//15 a potom 206 = 10/12-24/12//30, 210 celotýždňovo 12min. Dolné hony napr ráno medzi 6:40 do 7:22 majú odchody 201+202 v intervaloch 3minúty, čo je interval ako kedysi linka 95 mala, navyše od Cintorína Ružinov síce po vedľajšej ulici (Mierová) ale určite odbremeňuje 208, kde už tiež jazdia klbáky. Tu je na mieste sa zamyslieť nad električkou. Námietky môžu byť, že načo trolejbus keď je tam už zainvestované do trolejbusu, ale trolejbus ponúka rovnakú kapacitu ako autobus len je ekologickejší a má dlhšiu životnosť, no električky ešte dlhšiu a aj oveľa väčšiu kapacitu a nepotrebujú BUS pruh, majú vlastný oddelený priestor pre rýchlu premávku ?
MiroBA
Po Apolle ešte predtým myslím mali jazdiť nielen trolejbusy ale aj električky, ale tu sa už Petržalke nasľubovalo toľko, že ja sa už tým ani neunúvam veľmi zaoberať. Hentaké metro tamtaké metro trolejbus a električka, potom kombinovaná električka so železnicou, rýchlo dráha ale zatial je figa drevená a za 20rokov sa ani nekoplo ? (mimo tých dvoch jám).
A tých 6 25TR by sa malo dokúpiť čím skorej. Tá 29TR by bola zaujímavá ale nie na Dlhé Diely -neviem či by nemala problémy vytočiť tie zákruty. Lebo je to 15m trolej ak sa nemýlim. Tá by bola vhodná možno na 201čku.
Tá sedemnástka by poobede ani nemusela byť skorej by sa mali posilniť intervaly aspoň na 5ke. Ono celé linkovanie električiek je teraz na figu. Karlovka má už 5 liniek a aj ked 1,5,12 je plná od Dúbravky to je ludom jedno -nastúpia obyčajne na to čo im prvé príde.
Tie K3S sa veru mohli robiť, už to by bolo vozidlo viac hodné prezentácie než suchá K2Ska, no vraj, že na takú dlhú elinu nemáme dielne -aspon sa tak tu pred časom povrávalo.