Reply on: Kakke #122672:
Po Apolle ešte predtým myslím mali jazdiť nielen trolejbusy ale aj električky, ale tu sa už Petržalke nasľubovalo toľko, že ja sa už tým ani neunúvam veľmi zaoberať. Hentaké metro tamtaké metro trolejbus a električka, potom kombinovaná električka so železnicou, rýchlo dráha ale zatial je figa drevená a za 20rokov sa ani nekoplo ? (mimo tých dvoch jám).
A tých 6 25TR by sa malo dokúpiť čím skorej. Tá 29TR by bola zaujímavá ale nie na Dlhé Diely -neviem či by nemala problémy vytočiť tie zákruty. Lebo je to 15m trolej ak sa nemýlim. Tá by bola vhodná možno na 201čku.
Tá sedemnástka by poobede ani nemusela byť skorej by sa mali posilniť intervaly aspoň na 5ke. Ono celé linkovanie električiek je teraz na figu. Karlovka má už 5 liniek a aj ked 1,5,12 je plná od Dúbravky to je ludom jedno -nastúpia obyčajne na to čo im prvé príde.
Tie K3S sa veru mohli robiť, už to by bolo vozidlo viac hodné prezentácie než suchá K2Ska, no vraj, že na takú dlhú elinu nemáme dielne -aspon sa tak tu pred časom povrávalo.
stravinskij
Da sa ocakavat trend, ze IAD budu prinuteni hosp. krizou do MHD. Inac toto je srandovna tema. Poznam ludi, ktori su celkom zamozni a maju auto, napriek tomu chodia do prace autobusom. Poznam ludi, ktori pracuju koli autu, je to ich vasen a necestovali by busom ani keby v nich podavali koktejly dlhonohe servirky ?
Vsetky tie veci o ktorych hovoris su super, ale na niektorych usekoch v centre si napriklad neviem predstavit pruhy pre BUS (sancova, stefanikova)