Reply on: MiroBA #122697:
No, ono mas tu viacej faktorov preco saliny v BA zaostavaju, za prve: nizkopodlazny voz nema ziadnu linku kde by mohol jazdit pretoze: na stanicu by presiel horkotazko a mohlo by dojst k poskodeniu, pokial sa trat neopravi, do dubravky detto, a pri trnavskom myte tiez, tunel detto.....cize bys najprv trate musel opravit. za druhe, ak ide o kapacitu, nie je problem prestavat K2 na 2xK2 resp dat T3 /T6 do trojcat ako v kosiciach resp aj par krat v BA. takze sme zas pri nizkych...a na druhu stranu, na T3/T6/K2S nie je problem zohnat nahradne diely a dokonca ich ani vyrabat.... ale novy voz bez pocetneho zastupenia asi nebude dobra unifikacia..lepsie byu bolo K2/K2S prerabat na K3R.N ale to by musel DP nakupit zariadenia na udrzbu.....a to by musel niekto sa rozlucit s novym baworakom k vyplate...a to my predsa nechceme, no nie?
MiroBA
No fasa. Vraj že tento rok sa pripravuje tender na nákup nových elín. Mňa by teda zajímalo, čo chcú oni kúpiť keď skoro všetci majú v ponuke predovšetkým moderné veľkokapacitné vozidlá dĺžky 30metrov. Všade, všade sa upúšta od spriahovania viacerých vozidiel. Len v BA asi budú stále jazdiť krpce na báze T3. ?
Jaj, toto je tak prihoreté vedenie mesta a vedenie DPB.