Reply on: MiroBA #122697:
No, ono mas tu viacej faktorov preco saliny v BA zaostavaju, za prve: nizkopodlazny voz nema ziadnu linku kde by mohol jazdit pretoze: na stanicu by presiel horkotazko a mohlo by dojst k poskodeniu, pokial sa trat neopravi, do dubravky detto, a pri trnavskom myte tiez, tunel detto.....cize bys najprv trate musel opravit. za druhe, ak ide o kapacitu, nie je problem prestavat K2 na 2xK2 resp dat T3 /T6 do trojcat ako v kosiciach resp aj par krat v BA. takze sme zas pri nizkych...a na druhu stranu, na T3/T6/K2S nie je problem zohnat nahradne diely a dokonca ich ani vyrabat.... ale novy voz bez pocetneho zastupenia asi nebude dobra unifikacia..lepsie byu bolo K2/K2S prerabat na K3R.N ale to by musel DP nakupit zariadenia na udrzbu.....a to by musel niekto sa rozlucit s novym baworakom k vyplate...a to my predsa nechceme, no nie?
MiroBA
Neviem, myslím že sú oba RG. Ak nemám pravdu opravte ma.
Mne osobne je to v celku jedno, len som reagoval na iný príspevok. Do tých tedomov vzhľadovo aj podľa mňa viac pasujú tie červené ale sú predsa len staršie. Tie kovové, hej majú hlavne výhodu proti vandalom a dával by som ich hlavne do zadných vozňov T3. Počul som, že pár krát už niekto šlohol celý označovač.