No a máme problém... Len jeden Solaris je odstavený po požiari (teda vhodný na súčiastky) a oba Solarisy potrebujú opraviť čelá... Aby bolo dostatok dielov musí zhorieť ešte jeden... ?
Inak, nedala by sa linka č. 54 a linka č. 52 zlúčiť do jednej linky?
Ved 54 chodí skoro prázdna a 52 by mohla mať určené spoje, ktoré by zachádzali na ŽST Vajnory.
Preto sa tejto linke vravi:Zahradkársky expres,väčšina ludí ide len po zastávku Pri Nadjazde a dalej pokračuje niekedy aj 1-2 cestujuci.A keď sa podarí viacej tak to je úspech. ?
Aktualita staršieho dáta: http://www.karlovaves.sk/index.php?secID=99&newsID=51
Ako vidíte ďalšie zahusťovanie KV a Dúbravky, ale našťastie len KV radiály. Mňa by zaujímalo či je v tom návrhu riešená aj dopravná napojenosť nakoľko týmto územím teraz premávajú len električky...
Prečo? Veď by to išlo ako 32 a potom odbočilo smerom na Patrónku a dalo by sa tam aj prestupovať. Proti argument prečo nie cez Dúbravku je zase taký, že veď stačí ísť na elinu a pri klzisku prestúpiť na bus...
Linka 36 stále ešte možno bude. Teraz prídu nové Sory a tie na nej možno budú nasadzovať. Ale linka bude až po dostavaní nákupnej časti ináč to nemý zmysel... A snáď vtedy nejaká ta linka bude a bude riešená aby sa dala využiť aj na inú cestu nielen do TESCA... Napr by mohla ísť cez Patrónku a nie cez Dúbravku... Alebo tam cez Patrónku naspäť cez Dúbravku... A tá petícia nie je zlý nápad možno sa raz o to pokúsim...
urcite by pohlo,ale je rozdiel zriadit jednu mikrolinku ako investovat 105 melonov ( cca 3 485 000 € ) do tbusov. Radsej mali zriadit L36 do Tesca Lamac ,ale to uz nebude ,vsak mame za cca 4 tyzdne v prevadzke KVALITNY supermarket na Molecke.
Re #116241 TeBeCe: takze ani MAN nesplnaju podmienku na tender klbakov ???
VIE TU DAKTO O NIEKTOROM VYROBCOVI, KTORY BY SPLNAL PODMIENKU na tender ???
Re #116238 Petto: myslel som samozrejme 31.10 a nie 30.11 ?