Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #121275:
A ešte Dlhé diely boli už dávno navrhnuté na trolejbusy alebo električky a nakoniec padli trolejbusy. A logicky už aj vtedy to bolo plánované za mestké peniaze. Tento argument neobstojí to isté by sme mohli povedať prečo by sme mali stavať električku do Petržalky keď je za mestské? Alebo prečo by sme mali plánovať rošírenie električkových tratí keď je to za mestské a nevyužijem ten úsek? ? A ak si pozorne sledoval posledné články v novinách tak jediné na čo môže čerpať BA a KE z eurofondov sú trolejbusové trate takže to bude dá sa povedať skoro zadarmo keď bude napájať Dlhé diely na ostatnú sieť. Ale toho sa tak skoro nedočkáme lebo sa napojenie plánuje cez Staré grunty čo je aj dobré ale aj zlé riešenie z môjho pohľadu.
Reply on: Kakke #121275:
Vieš, ale Lamač je mestská časť, ale Dlhé diely nie a ja som písal, že možno o nejakých 10 rokov niekto začne prezentovať tento názor a aj Dlhé diely budú mestská časť. Veď kĺbakov bue 240 takže ich bude dostatok na každú linku a na Dlhé diely by mi stačil kludne interval linky 133 raz za nejakých 15 minút... Čo sa týka obnovy trolejbusov ono tých 6 tr bude aspoň aká-táka náplasť a na DD by išiel maximálne 1 alebo 2... Linku do TESCA chceli nejaký obyvateľia lebo Tesco je v Karlovej Vsi, ale je dosť od ruky. Ono to vyrieši duhé Karloveské Tesco, ktoré ma byť oproti Ladislava Sáru. Čo sa týka sólo busov onni boli kupované hlavne ako náhrada za Tam-Busy takže bolo dávno logické kde budú nakoľko Karosy sú po GO. A neviem či si niekedy šiel na Dlhé diely v plynovej Karose ešte za čias starej 33 kde nasadzovali Karosy s červenými tyčkami (ktoré prerábali tušímže dielne) a tým sa stávalo, že prestali stáť v kopci. S tými zo Zlineru alebo Starka tento problém je menší takže preto tu nájdeme CNG busy hlavne cez víkend lebo Karosy (tie staršie) nemali dostatočný výkon na vyšlphanie a šli dokonca pomalšie než Tam-Busy, ktoré boli úplne plné. ?
Reply on: luky133 #121273:
Sorry ale Lamač mal tiež veľké ústa a nič... To z vašeho egoizmu, že vám tam nechodí každé 2-3 minúty trolejbus, potom linka do TESCA Lamač a pod Nový most? Vystavanie trate za mestské Vám bolo dobré a zrazu už nie? Každá MČ má dáke požiadavky na navýšenie výkonov MHD, a DP robí čo sa dá, momentálne však viac ako nové sólo busy nemá, mali Vám tam dať staré Vrakosy a možno by ste boli vďační aj za ne neskôr... Dúfam, že DD pochopia, keď dojdú klbáky, že pôjdu hlavne na linky ako 21,31,39,61,63,70,74,83,84,88,93,94,95 a 98... A to, že obnova trolejbusov stagnuje neschvaľujem no DD nie je jediná trolejbusom obsluhovaná časť mesta, také Dolné hony to majú ešte viac na prd. kde sa ľudia tlačia v 201 a 202, a aj to cesta trvá slušne dlho. Minulý rok ktosi hovoril, že šoféri 201 dojdu na Hlavnú stanicu, vyložia cestujúcich a akurát môžu ísť naspäť a aj to už meškajú.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #121267:
Hmm, pri tuposti európskej byrokracie a majstrovstve Slovákov v obchádzaní predpisov by som sa nečudoval, keby z toho nejako vykľučkovali.
Reply on: Kakke #121272:
Vieš ja by som sa nečudoval o nejakých 10 rokov niekto podá návrh na osamostatnenie DD a vytvorenie novej mestskej časti lebo Karlova Ves a Dlhé diely sú odjakživa brane občanmi ako dve samostatné časti a neviem či sa aj náhodou voľakedy neplánovalo pri jeho stavbe, že to bude mestská časť. Ináč si neviem napr. vysvetliť dve pohotovsti v jednej mestskej časti a iné...
Reply on: Ámos #121269:
Logicky ti najazdia vozy z DNV do centra viac ako z DD. A neviem prečo sa posudzujú DD individuálne furt?! Je to Karlova Ves! Takisto sa všetky MČ posudzujú komplexne a nie zvlásť. Výnimkou bola zmena 84 v Ovsišti, čo bola volovina... A pokiaľ viem, tak doprava z DNV linkou 21 nieje nič k závideniu.

V DNV linky ktoré zabezpečujú z nej dopravu vychádzajú, zatiaľ čo Karlova Ves využíva aj linky 1,5 a 12 idúce z Dúbravky. Cez DNV nejde nič, tam všetko končí a je to ešte ďalej ako Dúbravka a KV preto tam aj vozidlá viac najazdia keď majú výjazd na špičku ?
Reply on: Ámos #121269:
Podla mna hej ak by bola DD aj DNV zabezpecena potrebna obsluznost.
Reply on: Ámos #121265:
Ty si ina spravodlivost.. kazda MC ma dostat taku obsluznost aby bolo vyhovene dopytu. A nie to riesit cez vzkm.
Reply on: Ike #121268:
A Petrazalka aj plati viac za odvoz komunalneho odpadu...
Ak si zvolime mileticovu a pojdeme taxikom tak predpokladam, ze zaplatis o take 3 - 5 eur viac.
Ja som jednoducho narazal na fakt, ze na obsluhu DNV sa minie ovela viac vzkm ako na obsluhu DD. A je to spravodlive? Podla mna nie!
Reply on: Ámos #121265:
ano spravodlivost... Bratislava je Bratislava... Petrzalka zase produkuje viacej komunalneho odpadu napr, Vrakuna najviac necistot a pod by sme sa mohli hadat o vsetkom...

spravodlivost je taka ze Bratislava je Bratislava... to ze sa v 1966 otvorila cesta pohlcovaniu vidieckych obci a ze tie s tym suhlasili a mali z toho vyhody vsetci (napr BA postavila v DNV za to plynovod) nie je moj problem... som Bratislavcan rovnako ako ty a nevidim dovod platit inak...

mimochodom ak si zvolime napr mileticovu ako miesto a vyrazime obidvaja, koho to bude stat viacej? tak o co ide?
Reply on: Martin Fundárek #121264:
pri europskych fondoch, ktore su vyplacane spatne nic len tak neprekvalifikujes. Iste roky musis davat hodnotiace spravy a podobne a moze sa stat ze ti peniaze ulozia vratit
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #121237:
Priemerná rýchlosť dopravného prostriedku nemá nič spoločné s časom stráveným cestujúcim na príchode, odchode či prestupe.
Reply on: Ike #121261:
ja som len porovnal, ze DNV zozerie z 43mil vzkm ovela vacsi podiel ako DD aj ked su cca rovnako velke.
Ved ked chces spravodlivu tarifu pre vsetkych Bratislavcanou a teda jedno pasmo, tak by sme mali hadam aj chciet aby na kazdu MC pripadalo rovnake mnozstvo vzkm, ci lepsie miestokilometrov aby to bolo spravodlive.
A ze DNV je v prdeli?! To nie je vina ani ludi z DD ani Petrzalky, tak preco by mali byt ukrateni. Spravodlivost nadovsetko.

MHD na DD je dlhodobo poddimenzovana a tak momentalne posilnovanie je len napravanie situacie. Co sa my vsak nelubi je, ze rovnako poddimenzovane su aj ine MC a tam sa nic nerobi, lebo to nie je volebny obvod Kadnara a Zahradnika.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #121246:
Dúfam, že je to presne naopak. Bola tu vyslovená hypotéza, že magistrát nemôže čerpať na električku, tak sa treba tváriť, že stredom Petržalky pôjde vlak, aby sa to dalo zaplatiť z peňazí na TEN-T. A potom sa to už nejako prekvalifikuje.
ŽSR sa nepotrebuje na nič tváriť, na tunel by mala dostať peniaze z TEN-T, či bude integrovaný alebo nie.
Reply on: Ámos #121262:
Ja sa osobne pri štýle slovenskej údržby kladivo - zváračka ani nečudujem. Nie všetky autobusy sa tak dajú udržovať v dobrom stave.
Reply on: Solider #121260:
to neviem. ale tie busy mali par tyzdnov ked stali s poruchami. a vypadnuti bufik - to snad nie!
Jedina zachrana je ze su prenejate a bude sa platit za odjazdene vzkm.
Reply on: Ámos #121254:
prečo si zaslúžia lepšiu linku? môžeš nejako ozrejmiť toto tvrdenie?

Bratislavčania ako Bratislavčania
Reply on: Ámos #121259:
Obrovskú poruchovosť? Ako môžeš vedieť, že v Bratislave budú Tedomy poruchové, keď nikde okrem Košíc tento problém nie je?!
Reply on: luky133 #121256:
tak dnes ma L32 vypravu 7 vozov, takze s rezervou je to 10 vozidiel pre potreby tejto linky. A ako sa predstavili Tedomy v Kosiciach ta rezerva moze byt este vyssia pre ich obrovsku poruchovost.
Reply on: drink #121249:
A pripadne aj Rajka 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.