Reply on: Kakke #121275:
Vieš, ale Lamač je mestská časť, ale Dlhé diely nie a ja som písal, že možno o nejakých 10 rokov niekto začne prezentovať tento názor a aj Dlhé diely budú mestská časť. Veď kĺbakov bue 240 takže ich bude dostatok na každú linku a na Dlhé diely by mi stačil kludne interval linky 133 raz za nejakých 15 minút... Čo sa týka obnovy trolejbusov ono tých 6 tr bude aspoň aká-táka náplasť a na DD by išiel maximálne 1 alebo 2... Linku do TESCA chceli nejaký obyvateľia lebo Tesco je v Karlovej Vsi, ale je dosť od ruky. Ono to vyrieši duhé Karloveské Tesco, ktoré ma byť oproti Ladislava Sáru. Čo sa týka sólo busov onni boli kupované hlavne ako náhrada za Tam-Busy takže bolo dávno logické kde budú nakoľko Karosy sú po GO. A neviem či si niekedy šiel na Dlhé diely v plynovej Karose ešte za čias starej 33 kde nasadzovali Karosy s červenými tyčkami (ktoré prerábali tušímže dielne) a tým sa stávalo, že prestali stáť v kopci. S tými zo Zlineru alebo Starka tento problém je menší takže preto tu nájdeme CNG busy hlavne cez víkend lebo Karosy (tie staršie) nemali dostatočný výkon na vyšlphanie a šli dokonca pomalšie než Tam-Busy, ktoré boli úplne plné. ?
Ámos
Ak si zvolime mileticovu a pojdeme taxikom tak predpokladam, ze zaplatis o take 3 - 5 eur viac.
Ja som jednoducho narazal na fakt, ze na obsluhu DNV sa minie ovela viac vzkm ako na obsluhu DD. A je to spravodlive? Podla mna nie!