Reply on: Ámos #121283:
Keď bude mať Karlovka jednu linku s jednou zastávkou na Molecke a druhou na Kapucínskej, tak potom to môžme porovnávať ? tvoje zmýšlanie je zcestné, neekonomické a trvalo neudržateľné... Keď priškrtíš MHD do DNV, tak viac ľudí nasadne do átu a zaplaví mesto... Je tam dopyt a je tam ponuka...
A keď sme pri tom, do DNV jazdia najväčšie šroty a vždy sú v špičke preplnené, čo sa o 35ke, kde jazdí nový minibus povedať nedá...
Neviem, odkedy sa predaj služby hodnotí podľa spravodlivosti... Myslel som, že tu máme trhový systém kde funguje princíp dopyt-ponuka
Kakke
1)Určite sa to neobíde bez pindov na to, že tam nechcú mať rušnú komunikáciu tí ľudia.
2)Tiež by som chcel vedieť kadiaľ si ty predstavuješ vyústenie trolejbusu na Botanickú alebo Karloveskú ulicu...alebo resp. ako si to predstavuje tvoj zdroj informácii ? Priestor medzi Hájnickou, Líčším údolím a Karloveskou je obsadený a tadiaľ by bolo práve najlepšie viesť trolejbus z Gruntov na diely.
3)Keby jazdili trolejbusy z KV cez Grunty, tak by namiesto úseku 1,6km prešli 3,5km a to som rátal s napojením linky 32 na pôvodnú trasu na zastávke ZOO s pokračovaním smerom na Kramáre.
4)Variant trolejbusov cez Slávičie údolie s napojením sa na Mudroňovej je zaujímavý, ale ľudia sami naznačili, že o takú trasu liniek z Gruntov nemajú záujem. Navyše je tam prekážkou aj 650m úsek, ktorý skôr pripomína provizórium. Obdobný problém je aj s plánovaným prepojením Koliba - Kramáre a nič sa nepohlo. Osvedčená taktika spomenutia danej trate (ako jednej tak druhej) pri debate o rozvoji dopravy s odôvodnením, že potrebujú čas... Času dostali nad rámec potrieb, a tak ako dokončenie Slávičieho údolia, tak ostáva zvyšok Vlárskej v nedohľadne. Potom sa pred začatím plánovania trate odvolávať, že nie je na to cesta a že nie je to možné je blbosť, lebo času na to bolo. Cestu môžu v predstihu zrekonštruovať aby sa potom nerobilo všetko na poslednú chvíľu...