Reply on: Kakke #121292:
Vieš Staré Grunty mali byť ďalšia časť sídliska s panelákmi. Avšak neskôr po vykúpení pozemkov sa o tom prestalo uvažovať lebo za ŽEVRAJ robila nejaká štúdia na dopad zastavania tohto územia vysokými domami a zistilo sa, že ak by tam boli 12 poschodové domy istý čas by tienili dolnú časť Karlovej Vsi, ktorá by nedostávala slnko. Ak je to pravda (to som sa dozvedel od jedného staršieho občana) tak zaujímavé, že dnes to už nie je problém... I keď zase nestavajú sa tam 12 poschodové, ale len 4 či 5? ?
dufam ze im tam vybavis aspon 60 liniek, lebo chudaci, zo vsetkych vzkm co sa rozdelia do odlahlejsich casti im je urcene len minimum, lebo takmer vsetko maju v pesej dostupnosti
Kakke
Ten plán čo si mi poslal som videl ale hodne dávno, tak ďakujem za link ? k tomu doplnkovému systému môžem povedať, že je tam vyznačená trasa metra a metro je nerozhodnuté doteraz, furt sa hovorí o nosnom systéme v podobe električky, takže žiadna zastávka metra nebude, tak ako ukazuje ten plán.
Henten plán, alebo reči kompetentných do všetkého vnášajú chaos akurát tak. Tiež ak bude TEN-T tak tá trasa metra popri Račianskej nie je reálna. Resp. si neviem predstaviť kde v meste pod vlak napracú metro. A odbočovanie podľa toho plánu umožňuje metru z Petržalky ísť len na smery KV a Hlavná stanica, metro z KV zas má možnosti ísť do Petržalky alebo do Rače, a neumožňuje trať Petržalka - Rača, tak ako sa plánuje podľa TEN-T...
Jediná dostavaná električková trať v tom pláne je Zlaté piesky - ŽST Vajnory a Dúbravka - Lamačká Brána - DNV a obratisko na križovatke Bojnická x Vajnorská - opäť dobrý rozpor s rečami o nosnom systéme na báze električky. Celkom ma zaujíma zokruhovanie trolejbusovej trate v Lamači, čiže tam nemá byť žiadna otočka? Ostatne za dobrý úlet považujem aj trať cez Prokopa Veľkého, Havláčkovu, Na Slavíne, Stará Vinárska a potom po trase linky 41 späť na Prokopa Veľkého. Už tam premávala linka 42 a dopadla, tak ako dúfajme dopadne linka 147 - zrušená.