Reply on: milannco #121064:
Naozaj? Co ja som par krat chcel ist vecer do regionu tak boli uplne mizerne spoje, hoci tento rozjazd uplne nevylucujem.
Myslim ze aj tak by to bolo vyuzivane, hoci podmienkou je zrusenie zvrhleho nocneho priplatku (neverim ze by boli schopny dat primestsku bez nocneho priplatku a mestsku s nim).

lenže sa bojím, že to asi zabudli vymazať 84ku. aj keď.. v prípade potreby 8 Su na 88 a 4 na 96, ostáva ešte 8 vozov (práve na 84?) + 1216 a tuším 1203 (či čo to vlastne malo nedávno tú búračku)
pohodlnosť je príliš nejasná a nedefinovateľná veličina... v podstate o pohodlnosti je aj MHD (veď môžeš ísť peši) alebo napr. výťahy a pod...
vieš si predstaviť, že si v Devínskom Jazere objednáš pizzu a ten chlapík by mal ísť na stanicu, čakať na osobák atď? :)))
a pod....
Ale to nie je nieco preco by mali byt odsudzovany IADisti. Za to by sme mali odsudzovat mesto a kraj, ze nevedia poskytnut dostatocnu alternativu aby ludia chceli prejst z IAD k VHD
810zssk
Vacsina veci co si spomenul (s vynimkou tej donasky atd. - tam velmi ina moznost ako IAD nie je) len dokazuje neschopnost mesta a kraja zabezpecit aby VHD bola konkurenciou.
Predstav si ze by sme mali obrovsku siet buspruhov a elektriciek. Nove klimatizovane vozidla, dobre intervaly a socky by boli vyhadzovane. Tvoje body 1 a 2 by odpadli a VHD by sa stala vyuzivanejsiou - bola by rychlejsia a mozno by si bol po tej ceste menej vycerpany (kratsia a nemusis sa sustredit na soferovanie).
Podobne nocna doprava v kraji.. Viem si predstavit ten "megarozjazd" na hlavnej stanici - vo vybranych hodinach by neodchadzala len MHD, ale aj vlaky ku ktorym by dalej nadvazovali nocne primestske autobusy (v pripade potreby by niekolko z nich zacinalo uz na hlavnej stanici)..
Vsetko je to o peniazoch a prioritach.