Reply on: ivanbuto #111784:
Na ODP pracujú asi taký istý "odborníci" ako vo VÚD.Re #111785 ivanbuto: Štvorprúdovka ako štvorprúdovka, obzvlásť, keď v križovatke Záhradnícka x Líščie nivy x Mraziarenská má byť v každom smere jeden pruh vyhradený pre ľavé odbočenie (tu dávam tiež do pozornosti, koľko miesta budú mať oprotiidúce ľavoodbočujúce autá v priestore električkovej trate). Čiže aj tá štvorprúdovka bude stáť za ...., jedinou jej výhodou bude viac miesta pre státie z zápchach na križovatkách.
Re #111790 pepke: Ten semafór je tam kvôli chodcom (to že nedodržiavajú priechod je iná vec) a len dočasne. Po dobudovaní križovatky už bude semafór (v smere na Trnavské mýtoň len pred križovaním s cestou.
ivanbuto
Ad. Lamačská brána, snáď tam môžu chodiť aj iné, nové autobusové linky... Otázne je, z akých peňazí, keďže výkony MHD sa zvyšovať nemajú. ?
Ohľadne električkového prepojenia Dúbravka - Lamačská brána, som za, ale nedá sa očakávať, že to bude prioritné spojenie s centrom BA. Ako povedali iní, skôr na pokrytie vzťahov Karlovka-Dúbravka-Lamačská brána.
A nie, nezmierili.