Reply on: pepke #111761:
Ja sa tiež zamýšľam nad tým, prečo očakávame od nových tratí zásadne inú, lepšiu kvalitu, ak si Bratislava nevie dať do poriadku súčasné trate, či už sa to týka zastávok, preferencie, zlého stavu koľají, rýchlosti, atď.Za tieto dva roky, čo viem, sa napriek všetkému marketingu o preferencii koľajovej dopravy akurát spustilo nové miesto s anti-preferenciou a výraznejšie sa začala prejavovať zraniteľnosť električkovej dopravy (výkoľaje, prejazdy cez trať, nehody s IGK,...)
O rekonštrukcii trate na Záhradíckej a dopadoch na jazdnú dobu MHD sa môžeme baviť po spustení všetkých semaforov.
Za trolejbusy môžem povedať, že posunutie zastávky "Záhradnícka" smer mesto za križovatku, a zriadenie novej CSS Jégeho/Miletičova, bude takmer isto viesť k predĺženiu jazdnej doby.
Ale hlavne, že bude štvorprúdovka!!
ivanbuto
Inak ak sa chcete zasmiať, tu je jedna perlička od pána V.M. z Oddelenia dopravného plánovania:
(parafrázované)
"Čo by sme robili, keby chodilo povedzme 10% ľudí z Dúbravky do centra bicyklom, pršalo by, potom by chceli využiť MHD, a autobusy by nezvládli ten nápor." ?