Reply on: Majo #111772:
nie, ja vobec netlacim elektricku pod zem! prave naopak, mozno som to zle napisal, aj podla mna je lepsia elektricka po zeme a MHD by nemalo chodi pod zemou... ale su miesta kde to jednoducho inak nejde - podjazd pre elektricku pod krizovatkou je podla mna normalna vec, vzdy samozrejme hlbenym sposobom, teda aj pripadna zastavka pod zemou by bola len do vysky 1 poschodia, nie nejake katastrofalne hlboke tunely... Napriklad taky podjazd pod Racianske myto by bol skorej plus ako minus... rovnako Obchodna pod zemou pod pesou zonou by bolo plus, ludia by jedno poschodie zisli a pripadne by mohli byt nad zastavkami presklenne stropy a tak by mali aj denne svetlo, stromy zelen - v podzemnej stanici - ono vsetko sa da spravit aj prijemne a ludsky... aj ten plot - niekto si pod plotom predstavi nejake nevkusne otrasne pletivo, ja si pod plotom v centre napriklad na Spitalskej predstavujem nieco ako sa spravilo na Staromestskej - co je ukazka toho ze aj plot ide spravit vkusne, a dokonca keby sa velmi chcelo, tak moze byt dokonca bariera aj priaznivy prvok na ulici - napriklad bariera zo zelene (o co bol pokus na Staromeskej, len tu este kompetentny nechapu ako sa zelen tvori a ako sa o nu treba starat - ze zavlazovaci system je jednoducho uz dnes pri suchych letach nevyhnutnost)
NN
nemyslim ze je nejky zasadny problem v tej vzdialenosti, ved 15-20km/h nema problem ist ziadny cyklista a beztak velka cast ludi nejde dalej ako 5-10km, takze by boli v pohode v praci/skole za 20-30min co su v podstate aj dnes ked zaratas cakanie na bus a pod., rozdiel by bol minimalny, len co by spravili nieco pre svoje zdravie
problem dnes v bikeoch ze je to o zivot na cestach v BA a nemas kde ist bezpecne s bikeom, ak by bol ale vyhradeny jeden cestny pruh, tak by to bolo uz o niecom inom a zacali sa preferovta bikey a tvrdo potlacat IAD (myto + drahe parkovne) a tiez MHD (zrusenie dotacii a zliav)