Reply on: eripmav #111760:
rovnako si rýchlejšie peši z Štúra na Šafko ako elinou - vďaka dvom semaforom, ktoré elinu brzdia...Re #111770 NN: zabúdaš na pravdepodobnejší variant - že všetci nasadnú do áut - veď prečo by mali ísť na bicykli, keď sa môžu vyvážať?
Re #111774 810zssk: a čo takto strčiť pod zem autá namiesto elín?
Re #111797 Sati: OK, uvidíme, aké budú podmienky, či tam budú okrem podmienky NP aj toľko omieľané referencie a v akom počte. ak nie a hlavným kritériom bude cena, tak ti už dnes poviem, kto (a ktorý typ) vyhrá...
"
keby som navrhoval SL linku, tak asi Stupava-Dubravka, pokial viem v Dubravke chodi na gympel vela deciek zo Stupavy... mohla by ist aj cez DNV 

ivanbuto
Za tieto dva roky, čo viem, sa napriek všetkému marketingu o preferencii koľajovej dopravy akurát spustilo nové miesto s anti-preferenciou a výraznejšie sa začala prejavovať zraniteľnosť električkovej dopravy (výkoľaje, prejazdy cez trať, nehody s IGK,...)
O rekonštrukcii trate na Záhradíckej a dopadoch na jazdnú dobu MHD sa môžeme baviť po spustení všetkých semaforov.
Za trolejbusy môžem povedať, že posunutie zastávky "Záhradnícka" smer mesto za križovatku, a zriadenie novej CSS Jégeho/Miletičova, bude takmer isto viesť k predĺženiu jazdnej doby.
Ale hlavne, že bude štvorprúdovka!!