Reply on: bwd #111154:
Prepac, ale musim sa smiat"V Kittsee je pošta, lekáreň, lekár, sú tam banky a to všetko sú pre mnohých Bratislavčanov zaujímavé ciele na rozdiel od pre Bratislavčanov úplne nezaujímavého Wolfsthal."
● Poštu mam bližšie, ak sa chcem kochať, máme hlavnú poštu na námestí SNP
● Lekární mám milión 500 okolo seba vrámci Bratislavy a dalšie mimo nej..
● Lekár - to azda nepotrebuje komentár... K lekárovi na exkurziu do ordinácie nepôjdem a keď budem mat 38,5°C tak môžem okašlať celý Kittsee, Bratislavu a Rakúsko, jednoducho mám obvodnú pár minút od domu
● Banky - jasné, pôjdem si vybrať peniaze do banky do Wolfsthallu, len pre to, aby som mohol povedať, že som tam bol...
keby si povedal, že je to pre obyvateľov Kittsee, tak nepoviem pol slova, ale občas mám pocit, že si chces silou mocou dokázať pravdu aj keby si mal vymyslieť guľatú kocku.

by nielen "rajčania". DPB sa ešte máli, asi si myslia, že budú ryžovať zlato na 901, no určite akurát tak vyryžujú veľké kulové, a ani prípadná 801 do Rajky ich neobohatí no viem zaručiť, že ani neokradne keď sa vyše roka pokúšajú z Rajky prizvať ľudí z DPB na rokovanie, ktorí ho náležite ignorujú a potom vyhlasujú, že ich nikto neoslovil. A čo sa týka spojenie železníc tak logika nemálo vzdialená DPB. Jediný a celý problém sú MÁV, ktoré odmietajú predĺžiť 4 spoje denne na trase Gyor - Rajka do Petržalky. Síce ich osobné vlakové súpravy Siemens-Talent niesú technicky najvhodnejšie pre naše trate no Rakúske sem jazdia na výnimku a šlo by to aj na trase Rajka - Rusovce - Petržalka. Ochota neskôr bola na strane našich železníc vypravovať naše vlaky tam čiže predĺžiť dačo z Petržalky alebo vypraviť zvlášť vlak. MÁV to zamietli a vyšlo nejak napovrch, žeby im brali zisky z cestovného, ale akého keď oni sami žiadne vlaky neprevádzkujú na tejto trase? Čiže jasne MÁV na tejto trase je proti akémukoľvek spojeniu. Na ostatných hraničných prechodoch sú aspoň 4 páry osobných vlakov denne, ktoré spájaú prihraničné dediny a plus nejaké rýchliky, ktoré ale okrem prihraničných staníc v ostatných menších staniciach nestoja.
Peon
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky, kružnice či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača sa mi páči, že po novom je to takto:
a) „šípka v smere dopredu“ (spoje idúce iba po VW)
b) „šípka v smere dozadu“ (spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka)
c) taká vizuálne iná „šípka v smere dozadu“ (spoj končiaci na zastávke "Pri kríži")
Myslím si, že v tomto prípade je to lepšie ako v CP na imhd. Tam je to takto:
a) v (spoje idúce iba po VW)
b) W (spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka)
c) p (spoj končiaci na zastávke "Pri kríži")
Teda to "p" je myslím, že lepšie na CP imhd, ale oproti "v" a "W" sú podľa mňa zrozumitelnejšie tie šípky. ?
4; Napr. na zastávkových CP 63-ky (smer Avion) sú akým piktogramom označené spoje idúce iba po Bojnickú a akým spoje nezachádzajúce cez Tesco Lamač?
Lebo na tie končiace na Bojnickej by sa asi hodila tá „šípka v smere dozadu“, ale na spoje nezachádzajúce cez Tesco Lamač sa „šípka v smere dopredu“ ani žiadna iná šípka určite nehodí...
UPOZORNENIE: V príspevku #111143 som zrejme použil pre imhd nekorektné alebo neznáme spojenie znakov (pomlčka a hneď za ňou taká špicatá zátvorka). Pravdepodobne preto mi to ten príspevok pokazilo... Admini, prosím, zmažte ten nepodarok. Ďakujem.