AKÉ PIKTOGRAMY SÚ V POZNÁMKACH NA ZASTÁVKOVÝCH CP?
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz z hlavy napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na 23-ke sa mi veľmi páči, že na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača je to po novom takto:
a) spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka
c) taká vizuálne iná
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz z hlavy napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na 23-ke sa mi veľmi páči, že na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača je to po novom takto:
a) spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka
c) taká vizuálne iná
Peon
A cez pracovné dni by som teoreticky pochopil tie odchody po 6 h, ale ten 05:10 h spod Nového Mosta a 05:30 h z Wolfsthalu tiež neviem pre koho by teoreticky mohli byť...
Pritom netreba zabúdať, že každú hodinu po celý deň môžu ľudia využiť aj Slovak Lines idúce z Viedne / do Viedne - avšak za o čosi vyššie cestovné...
A ak by tá 901-ka mala teoreticky slúžiť ako prípoj na vlak z Wolfsthalu, tak čakanie na vlak 26 minút (resp. v smere do Bratislavy čakanie na 901-ku 20 minút) sa za normálny prípoj určite nedá považovať...