Reply on: Ike #110404:
Lenže tieto stavby nevidím až tak ružovo, totiž nová ponúkaná kapacita cestnej siete stimuluje napr. aj výstavbu (či už satelitných "dediniek", alebo obchodných domov), a časom sa aj tieto nové "obchvaty" zaplnia dopravou nielen tranzitnou.Tým nehovorím, že akékoľvek dopravné stavby sú zlé, určite D1 Mierová/Senecká bola potrebná, atď.
Keď si ja zoberiam náklady na Severnú tangentu, minimálne 5 mld. Sk, a keď si zoberiem, čo by sa za to dalo urobiť pre MHD, tak nemám o čom.
Peon
Re #110477 d3k0: V smere do Lamača tie prípoje platia pre všetky skrátené spoje, nie? A v smere na Mláku pre dva (iba cez pracovné dni). Žeby sa do zastávkových CP nezmestili dve Poznámky alebo by to vyzeralo príliš zložito a cestujúci by to nepochopili? Či ide o to, že mnohí by to aj tak ani nečítali? ?
Re #110469 d3k0: Zaujímavé návrhy, myslím, že to s tou 65/67 a 53/630 by stálo za zváženie tam tie prípoje uvádzať, ale zas ja do toho nevidím... Predpokladám, že po technickej stránke by to bolo také problematické, žeby to v konečnom dôsledku nestálo za to...
Koľko maximálne pri VW sa tie 23-ky musia čakať
Re #110477 d3k0: "BTW, som zvedavy, kedy este niekto objavi v MHD inu linku s rovnakym "utajenym" pripojom"
Jéééj, to je vynikajúci nápad. ☺ Tak ja zatiaľ vyhrávam 1:0. Ale naozaj je taká linka ešte? ?