Reply on: 810zssk #110414:
a to budem akoze stihat ten isty odchod zo stanice?cele to mas nepremyslene, rusis linky a tradicne trasy (Vajnorcania by museli zacat cestovat cez Racu), a celkovo by si jazdne doby predlzil zbytocne... ak by si chcel nocne linky tak jedine take, co budu lemovat 95% autobusovej, a z toho mi vychadza jedine N12, aj to neviem akoby sa tvarili obyvatelia starej dubravky..
a potom zavadzas uplne zbytocnu N13, vnoci tuto linku jednak netreba, jednak, ak by boli elektrickove nocne linky, tak by len kopirovala ine trasy a zbytocne ich spajala... a este by si chcel protichodnu... v noci by chodili prazne a zbytocne robili hluk
Co sa tyka tlacenia - v BA je to extrem a urcite to nie je v poriadku.
Ike
Krasny priklad D1 Mierova-Senecka, MHD absolutne nevyuzivana, ale napriek tomu teraz nemusia vozidla MHD stat v kolonach spolu s tranzitnou dopravou... Ked sa nam podari dostavat dialnicu D4 a vyhnat tranzitnu dopravu tam, ked sa nam podari potom presmerovat miestnu a vnutrooblastnu dopravu na obchvat D1/D2, tak potom mozme odbremenit mesto od aut, a trebars aj nastavit zelene vlny pre MHD (aby ratali so statim na zastavkach)... Ta severna tangenta bymozno vobec nebola zla, pokial by odbremenila ulice v meste