Reply on: Valec #105255:
To je samozrejme nezmysel, prečo počítaš práve obdobie 1967 až 1980? Počítaj 1948 až 1989. Alebo je nejaký dôvod, prečo by sme mali aj z popravratových rokov rátať len niektoré?Okrem toho nikto nepopiera, že ekonomika po prevrate klesla ale dnes je už niekde inde. Prečo je na SK tempo výstavby diaľnic také, aké je, vieme všetci - problém nie je v peniazoch. A v ČR sa rozhodne stavajú diaľnice podstatne vyšším tempom a hlavne vo vyššej kvalite ako za socíku.
Áno, časom by bolo aj v BA metro, lebo metro jednak bolo politikum, jednak bolo treba súdruhom zo ZSSR pomôcť s odberom ich najmodernejších odprásknutých metrovagónov Brill z dvadsiatych rokov. A aby sa ufinancovala jeho stavba chorou socialistickou ekonomikou, tak by sa neinvestovala ani koruna do obnovy vozového parku ani rekonštrukcií električkových tratí. Takže tak by to dopadlo.
Valec
1. Dosť ľudí chodí z Petržalky na Vazovovu kvôli štyrom okololežiacim školám, alebo kvôli prestupu na E linky.
2. Odlíšenie 93 a 93 v smere do Petržalky len uvedením cieľa by značne miatlo cestujúcich. Dnes sú schopný na L80 vypytovať sa cestujúci vodiča kam ide aj cez víkend, keď je interval 12 minút, čo by to potom robilo na L93 s intervalom 2,5?
3. Na hlavnej stanici by si nemal v špičke kde odstavovať toľko vozidiel. A to už nehovorím o čase, keď sa bude celé Predstaničné námestie prestavovať.
Základným problémom nerovnomerného napĺňania autobusov liniek 93 a 94 je to, že L93 chodí vždy (teda v časoch od cca 6:30 do 20:00) a v každom smere s meškaním cca 2 minúty, čo sa v pracovných dňoch akurát bije s odchodmi L94. V tomto čase by si spojov idúcich načas narátal možno na prstoch oboch rúk.
Čiže nie zmena linkového vedenia, ale mierne voľnejšia chronometráž by v tomto probléme pomohli.