Reply on: Ondro #105253:
"V průběhu let 1967 až 1980 byly v dálniční výstavbě provedeny stavební práce za více jak 14 miliard Kčs a do provozu bylo uvedeno 375 km dálnic, z toho 260 km v ČSR a 115 km v SSR."375 km / 13 rokov = 28,85 km/rok
Koľko že sa za rok odovzdá diaľnic dnes?
S výstavbou metra v BA sa začalo v roku 1989 a na jar 1990 ju nová garnitúra zastavila. Čiže aj metro by časom bolo.
Valec
1. Dosť ľudí chodí z Petržalky na Vazovovu kvôli štyrom okololežiacim školám, alebo kvôli prestupu na E linky.
2. Odlíšenie 93 a 93 v smere do Petržalky len uvedením cieľa by značne miatlo cestujúcich. Dnes sú schopný na L80 vypytovať sa cestujúci vodiča kam ide aj cez víkend, keď je interval 12 minút, čo by to potom robilo na L93 s intervalom 2,5?
3. Na hlavnej stanici by si nemal v špičke kde odstavovať toľko vozidiel. A to už nehovorím o čase, keď sa bude celé Predstaničné námestie prestavovať.
Základným problémom nerovnomerného napĺňania autobusov liniek 93 a 94 je to, že L93 chodí vždy (teda v časoch od cca 6:30 do 20:00) a v každom smere s meškaním cca 2 minúty, čo sa v pracovných dňoch akurát bije s odchodmi L94. V tomto čase by si spojov idúcich načas narátal možno na prstoch oboch rúk.
Čiže nie zmena linkového vedenia, ale mierne voľnejšia chronometráž by v tomto probléme pomohli.