Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #105241:

1) A teda ak by bol most pamiatkou nieco take ako buranie pilieru a budovanie noveho by nebolo myslitelne.
Ine je budovanie plavebneho gabaritu na moste, ktory nie je pamiatkou. Hadam by sme uz mali opustit tento komunizmus kedy ti statny podnik nieco prikaze, ale prachy neda.
Okrem toho sa jedna o jeden usek z troch na Slovensku kde gabarit nie je dodrzany. Bohvie kolko ich je na celom Dunaji, alebo celom koridore Ryn-Mohan-Dunaj.
2) Ano. Informaciu mam od Profesora Letza, odbornika na dejiny Slovenska 20. storocia. Urcite budem verit viac jemu ako tvojmu argumentovaniu s invektivami.
Reply on: Ámos #105238:
Akože dnes sa mosty nenitujú alebo ako si to myslel? Inak v Parkane sa obnovovalo tuším jedno pole.
Reply on: Ámos #105225:

1) Áno, mohlo. Ďalej viď zvyšok môjho príspevu o povinnosti prispievať.
2) Nezmysel. Trikrát viac?
Reply on: hoppusmark01 #105239:
inak tu zastavku by mohli vratit na povodne miesto.. je tam miesta ako na letisku..
aj tak vsetci co vystupia z 39 a 94 idu peso smerom na Kolarko..
Reply on: Solider #105235:
alebo aj tak.. to by bolo najlepsie riesenie..
skoda len, ze zastavku Nam. 1.maja kvoli najskaredsej stavbe v BA presunuli az tak daleko.. keby zostala na povodnom mieste, tak by zostalo takmer rovnako obsluzene Kollarko aj po presmerovani L80 na Vazovovu..
Reply on: hoppusmark01 #105232:
dokonca mam pocit, ze v Sturove sa most Marie Valerie dokonca obnovoval aj povodnou technlogiou a tak nie su tam skrutky ale je nitovany ☺
Reply on: hoppusmark01 #105229:
no to je snad samozrejme, ze vyzor mostu sa zmeni iba smerom k tomu povodnemu.
http://www.infovek.sk/predmety/fyzika/prechadzka/obr/most.jpg
A este jedna vec: Uz zas su nove mapy, vratane linky 901 🙂 Pod Novy mostom nie je zapisana medzi ostatnymi, ale samostatne ako 901 WOLFSTHAL..
Reply on: Ámos #105233:
Presne tak. 94 zrušiť a vozidlá z nej dať na L80 a tú predĺžiť na Vazovovu.
Reply on: Ámos #105233:
"vzkm zochova - vazovova a spat a zochova - hl.stanica"

mne sa to zda byt skoro rovnaka vzdialenost..
Reply on: hoppusmark01 #105224:
ako kedysi 43 a 43-S?
ratal si vzkm zochova - vazovova a spat a zochova - hl.stanica a spat?
V kazdom pripade nie som si isty vhodnostou tejto zmeny. Mozno keby s L80 potiahla na vazovku.
K 901-ke:
- dnes chodila slusne napratana, ale otazka je kolko ludi nou pojde zajtra ked bude stat pajdu
- vypravene boli 3514 (riadne poradie, dokonca aj s privesom), 3530 (vlozene spoje) a bol aj odchody 9.10, ktory bol vykonany MANom (info by Majo)
- chvalim krasnansku regionalnu upravu 3514 (haciky na bundy, kos, nove sedadla), len tie odmontovane dvere kabiny mohli trosku upravit nech je to vkusnejsie (pripadne len v nich spravit okienko)
- na zastavke Wolfsthal je aj "SADisticky" cestak kde je napisane ze vnutrostatna preprava je vsmere na Novy most povolena (otazka znie aka je tam tarifa)
- BUSE vyhlasilo Wolfsthal za pasmo 9
- ked su presvedceny ze rakusaci tym budu chodit nakupovat, mohli tomu v smere na most dat zastavku Aupark
- musim skonstatovat, ze je to celkom fajn linka, cez vikendy by urcite bola vyuzita, jediny problem je cena..

PERLICKA: Jeden cestujuci ma celkom pobavil tym ked svojmu synovi ukazoval Talent a komentoval to slovami: "Aha, to je rychlovlak" 😃
Reply on: hoppusmark01 #105229:
myslim ze tak to spravili v Komarne s podobnym mostom.. (neviem ako sa ten most vola- tusim Marie Valerie?)
Reply on: Ámos #105225:
a co keby sa postavil na mieste Stareho mosta most novy, ale vyzeral by rovanko alebo podobne ako ten doterajsi?
Reply on: zakaznik #105221:
Noaopak 😉
Reply on: aNTI #105214:
53 je jedina linka? Maju tam skvely prestup na nosny system.
Reply on: S499.1023 #105217:
a na tvoju uroven sa nesnizim a nebudem ta oznacovat trkvas ani nijaky inak.
Reply on: S499.1023 #105219:
daj jeden dovod, preco by vojenske provizorium nemohlo byt technickou pamiatkou? Hlavne ked sa pouziva az do dneska a stoji na povodnych pilieroch a pri vystavbe sa pouzil material s byvaleho mostu.

Re #105217 S499.1023: Kurz jasne definoval trh. Na tom ciernom si za jednu slovensku korunu kupil viac ako za jednu cesku protektoratnu.
inak podla mna by sa predsa len mala prehodnotit L94.. ako mi sice minule bolo povedane, koniec trasy L93 by bola zbytocne velka kapacita, a ubrala by sa tym kapacita cez most.. ale predsa len si myslim, naco je kapacita cez most na L94, ked je L94 poloprazdna a L93 natrieskana..
ono totiz viac ludi cestuje na Hodzovo/SAV, ako na Vazovovu..

Mozno by bolo dobre nasledovne riesenie:
-zrusit 94
-zaviest skratenu 93 (neviem, ako by mala byt oznacena)
s trasou totoznou s terajsou 93, okrem koncoveho useku v petrzalke-koncila by na Holicskej..

a mozno by nebolo ani treba ine oznacenie linky, stacilo by keby bolo na transparente namiesto "93 Vysehradska" napisane
"93 Holicska" na tych spojoch, ktore by isli len po Holicsku..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.