Reply on: honzikpraha #105250:
1) Dnes ma DPB v evidencii 40 elektriciek K2. Jedna je historicka a jedna autoskola. Cize bezne sa do premavky dostaca 38 kusov. Na K2S bolo prerobenych 26 a jedna na K2G - 7085. Do dvoch rokov by sa malo urobit dalsich 8 kusov. Co bude potom...?!? Hovori sa o Vario LF2 (moze sa tykat uz aj tych 8 kusov).
2) Co sa Molecky tyka. Problem je stym, ze v danom mieste prebieha sucasnosti vystavba, predpokladam ze tam bude vznikat nejaky odbocovaci pruh a to je dovod preco sa to cele posunulo. Termin je dany vlazne a to na tento rok. Kedy vsak bude otocka skutocne hotova nik nevie.
Levne a primitivni je aj natiahnutie dratu od Vojenskej nemocnice cez Patronku smer Kramare aj napriek tomu tam tie draty nie su dlhe roky.
Ámos
1) A teda ak by bol most pamiatkou nieco take ako buranie pilieru a budovanie noveho by nebolo myslitelne.
Ine je budovanie plavebneho gabaritu na moste, ktory nie je pamiatkou. Hadam by sme uz mali opustit tento komunizmus kedy ti statny podnik nieco prikaze, ale prachy neda.
Okrem toho sa jedna o jeden usek z troch na Slovensku kde gabarit nie je dodrzany. Bohvie kolko ich je na celom Dunaji, alebo celom koridore Ryn-Mohan-Dunaj.
2) Ano. Informaciu mam od Profesora Letza, odbornika na dejiny Slovenska 20. storocia. Urcite budem verit viac jemu ako tvojmu argumentovaniu s invektivami.