Reply on: S499.1023 #102467:
Dobre, este raz, tento krat jak u debilov. "Ineho vozidla".. chapes?Ja som sa ti len snazil dovysvetlit co asi chcel bwd povedat. Nepolemizujem o samotnom prispevku.
ale to ze porschetera ma o 40% vyssie napravovate tlaky ho zjavne vobec netankuje

)
inak v dobe prichodu prveho ULFu bol priemerny vek viedenskych elektriciek 35 rokov a aj teraz jazdia take a vyzeraju casto krat lepsie ako o polovicku mladsie bratislavske .. dokonca eliny z viedne teraz kupil tusim graz myslim tie 30+ rocne
aquila
1) no ze su to horsie vyrobky ako ich niekolkogeneracni predchodcovia
2) boze moj, to si fakt tak natvrdnuty, alebo si nevies zistit rozdiel maximalnu zataz na napravu a skutocnu zataz na napravu ? mam ti este raz napisat, ze aby sa ULF dostal na tlak napravy aky ma prazdna porschetera musi do neho vliezt vyse 150 ludi ?
3) heh, predtym si hovoril, ze na mieru je postavena aj anitra, aj porschetera a teraz aj 15T
a samozrejme, ze moze mat "vyrazne nizsie" zatazenie nova 15T, ked porschetera ma vyssie napravove tlaky ako viedenske tazke metro
4) vsak predtym si pisal, ze porschetera je div nie bozi dar
Re #102433 m@rtin: zase klames a zavadzas, odkial mas ze ma ULF extremne vysoke napravove zariadeni ? z tych vsetkych tvoj "argumentov", ktore si si vycucal z prstu ?
a co ma potom porschetera ? intergalakticky vysoke napravove zatazenie, ked ho ma vyssie ako _tazke viedenske metro_ ?!?
ach jaj, je normalne si priznat chybu, ale takto tu varis z vody a vsetky tvoje argumenty ani na tej vode neplavu ..
a preco ho kupila len vieden a bulhari ? jednoducha odpoved, siemens
4)