Reply on: S499.1023 #102459:
to by ma tiez zaujilo ... lebo zatial vychadzal len z maximalnej konstrukcnej zataze pod 12 ton
ale to ze porschetera ma o 40% vyssie napravovate tlaky ho zjavne vobec netankuje
ale to ze porschetera ma o 40% vyssie napravovate tlaky ho zjavne vobec netankuje


tak uvidime aky to bude zazrak, len aby zase nevazila cez 40 az 50 ton :))
kua kdepak udelali soudruzi ze skodovky chybu ? 
sorry, ale dost sa bavim 

nesiel s ULFom okrem tendru v grazi do ziadnej sutaze, par krat ho poslalo MESTO vieden (nie siemens) na prezentaciu do zahranicia, ale siemens vsade ponuka combina

)
inak v dobe prichodu prveho ULFu bol priemerny vek viedenskych elektriciek 35 rokov a aj teraz jazdia take a vyzeraju casto krat lepsie ako o polovicku mladsie bratislavske .. dokonca eliny z viedne teraz kupil tusim graz myslim tie 30+ rocne
Ámos
Lebo to, ze sa na nejakom vyrobku pouzije dvakrat dlhsi remen, neznamena, ze ten remen bude aj dvakrat drahsi.
Klimatizacne jednotka schopna ochladit 14,5 tisica m3 vzduchu zacina pri 130 tisicoch.