Reply on: Emo #100458:
Električka je električkou preto, lebo sa, na rozdiel od vlaku či metra, približuje k ľuďom, a nie len ľudia k nej. Preto sa o nej aj hovorí, že je to prvý demokratický dopravný prostriedok na svete. To, že v centre musíš ísť pomalšie, vôbec neprekáža, pretože väčšina ľudí ide do centra a čas, ktorý stratia pomalšou jazdou sa zas ušetrí tým, že nemusia chodiť po všakovakých schodoch a eskalátoroch. Ľudí, čo idú z jednej radiály na druhú, naozaj nie je veľmi veľa. A niektoré ostré oblúky sú v centre úplne zbytočné, v pohode by sa tam zmestil aj oblúky s väčšími polomermi a hlavne s prechodnicami. V našom centre sú prechodnice použité tuším len na Kapucínskej, a to je strašne málo, mali by byť všade, kde je to len možné...
intony
Električka NIE JE ekvivalent autobusu.
Električka môže spĺňať úlohu NOSNÉHO SYSTÉMU, len musia byť na to vytvorené podmienky.
Bratislava NIE JE tak veľká, aby jej malé centrum malo byť tak obrovskou prekážkou.
Ja sa stále pýtam, ako je možné, že električka ako NOSNÝ SYSTÉM v iných mestách funguje spoľahlivo?
Pretože sú v nich vytvárané na to podmienky. Tu, však, namiesto toho, aby nejaký slávik tlačil na rázne riešenie, ako tlačí vo svojej domovine, stále hovorí, ako sa to v Bratislave nedá a ako nie je vôľa.
Tak ako ty chceš pre svoju Petržalku kvalitný koľajový systém a aj ho presadzuješ, prečo mne (napríklad) to právo presadzovať vo Zvyšku Bratislavy niečo dobré nerešpektuješ a odsúdiš argumentom pomalej električky?
?