Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #178755:
Hodzko je podla mna zly uzol... najlepsi by bol Novy most, aj ked by to bolo dost stiesnene. Len neviem ci by to vedeli vyjazdit.
Reply on: Valec #178754:
Hej, akurat ze N21/N31 ti aj tak nemoze odist z Hodzka skor ako bude rozjazd...
Reply on: Valec #178753:
A nezabudaj na linky vychodne (N33 a N74).

Severne nocaky nemaju problem, kedze idu do centralneho prestupneho uzla 😉
predpokladám, že sa o tom vie, tak len pre informáciu, keďže sa v tej lokalite motám denne - tuším od pondelka, resp. utorka je zhasnuté návestidlo výhybky, ktorá rozdeľovala trať na Radlinského na smery obchodná a Hlavná stanica. Mám dojem, že minulý týždeň vo štvrtok to ešte svietilo, ale cez "displej" bol prehodený kríž. Takže definitívny koniec?
Reply on: Solider #178727:
to N tam musí byť, nakoľko je označením zvláštneho režimu linky (všetky zastávky na znamenie...) a iných tarifných podmienok
Reply on: Mike #178755:
Áno, mohli. Tam by však ale mohlo prísť k nárastu jazdnej doby, alebo strate obsluhy niektorej lokality (nemám to nijako podrobnejšie preskúmané) a to je to, čo som myslel tým, že by to nebolo tak jednoducho realizovateľné.
S tým prestupom je to horšie, ale dispečerské riadenie by sa už dalo poriešiť.
Reply on: Valec #178754:
Ale v princípe by to šlo, aj tie linky čo idú z východu cez Hodžovo (53 55 61 70) by napr mohli ísť cez Šancovú a Štefánikovu a došli by od severu aby pokračovali do Petržalky (napr.) (alternatíva ako pôjdu nočáky keď sa uzavrie hlst)
Tam ide skôr o to, že tam sú tie prestupové vzdialenosti medzi jednotlivými nástupišťami väčšie a dispečer ťažšie okontroluje že kedy už všetci prestúpili, ak sa napr. bude čakať na nejaký zmeškaný nočák (alebo príde služobák z Trnávky a z neho idú vodiči na všetky smery...)
Reply on: 810zssk #178748:
Ak by sa to sprejazdovalo, tak v tom až taký problém nevidím. Veď ak by sa dnešné prejadzové spoje N21/N31 miesto na stanici menili na Hodžovom nám. tak ušetrím tú minútku dve na zachádzke na stanicu a na svetlách križovatiek.
Zásadný problém ktorý v tomto ale vidím je ten, že je možné kombinovať len linky idúce zo Štefánikovej v smere na Zochovu a na Kollárko, a nie aj Zochovu s Kollárkom medzi sebou. A keďže tých severných liniek je menej, nebolo by to (tak jednoducho) realizovateľné.
Reply on: 810zssk #178747:
Kvôli prestupu medzi "severnými" (N21, N29, N74...) a "južnými" linkami. Inak tam nie je prestupovať medzi čím. Prázne tie nočáky nechodia, to je pravda, otázne je, či a koľko ľudí sa vozí až na stanicu na prestup len kvôli tomu že to inde nejde a koľkí kvôli tomu aby pri ňom čakali dlhšie (napr. ja v zime bežne chodievam až na stanicu, zatiaľ čo v lete prestupujem už na Hodžku).

Ak by bol na N72 práve a len ten problém, že nejde zo stanice a preto treba na Hodžovom prestupovať, potom ten istý problém majú aj všetky "severné" nočáky s tým, že nejdú z centra a treba prestupovať na stanici.
Reply on: 810zssk #178742:
Prestup z/na N72 je vždy na hrane a je podľa mňa dostatočne prijateľný na to, aby nejazdil na drvivej väčšine trasy autobus pod vedením.
Tou N5 mozno chcu obsluzit centrum mesta. Ak ide o setrenie pohonnych hmot tak by sa hodila aj N10 v trase Zlate Piesky Ruzinov cez SNP. Za elektrinu pre eliny a trolejbusy myslim platia pausal . N56 teraz robi kolotoc Zlate Piesky-Puchovska a cez Nobelovu ako SJ zase na Zlate . Od tretieho kolecka v opacnom smere. Myslim ze robi aj nocne spojenie medzi vozovnami Krasnany a Trnavka. Ak by to dali na az na Panty tak sa bude musiet tocit cez Vajnory a bude nutny dalsi sluzobak.
Reply on: Marek1978 #178685:
Cela debata k zmenam NV, co sa tu posledne tri strany rozobera, nema realny zaklad. Mozno je to niekoho prianie, ci zamer zistit nazor diskutujucich na svoje vymysly, ale nie zamer zodpovednych.. Ak navrh obsahuje N5 prevadzkovanu elektrickami, dalej sa neoplati nad tym ani uvazovat..
Reply on: Valec #178746:
Ja už mám dávno sen urobiť z Kollárka a Hodžka dvojuzol na ukončenie nočákov. ?
Pardon, ty si myslel aj tie zo severu ze by isli na Hodzko.. no to neviem ci by sa stihalo vyjazdit.
Reply on: Valec #178746:
Pokial viem tak tam jazdia kvoli prestupu, ktory ludia vyuzivaju (schvalne, mozme sa tam ist niekedy postavit, pozriet sa kolko ludi tam nastupuje a kolko z nich prestupuje z inej linky). Ono tie nocaky zo stanice prazdne nechodia a myslim si ze by prazdna nechodila ani N72.
Reply on: 810zssk #178741:
Keby bolo miesto, tak môžu kľudne aj všetky nočáky končiť na Hodžovom, dobre, jedna dve nech idú (prechádzajú) cez stanicu. Však na čo jazdí v noci 15 (či koľko) liniek na Hlavnú stanicu? Jedine kvôli tomu, aby mali kde byť ukončené. Inak ich tam netreba, keďže za celú dobu prevádzky príde len jeden osobák z Trnavy.
Reply on: Valec #178743:
N5 nepojde na stanicu. Ano, da sa to riesit nadvaznostou (aj ked skor na N29), ale vznika tam uplne zbytocny prestup.... absolutne nechapem naco by toto zhorsenie realizovali.
Reply on: 810zssk #178742:
V tom prípade 25 Tr a na SAV striešky. Lebo aby autobus chodil 99% pod drátmi kvôli 20tim ľuďom za noc (aj to len pred voľným dňom) , ktorým je zaťažko prestúpiť (a to v noci nechodia ani mamičky s kočíkmi a ani moc dôchodcovia či invalidi), to sa mi nezdá rozumné..
Reply on: 810zssk #178740:
Takže N5 a N33 by to spĺňala. Ale na čo si potom riešil, že by tam mohla aj N25 jazdiť?....

Keď nie je nutný, stačí, aby niekde nadväzovala N5 na N33 (napr. pri PKO) a je vybavené.
N72 by proste podla mna mala ist normalne Hlavna stanica - Cilizska s tym ze by to bol standardny nocak s dvoma poradiami (jedno trojjazdove, druhe od 00:00 do 04:30). N44 a N47 by mali separatny voz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.