Všetky majú byť dlhé 12 m.
Po relatívnej stabilizácii vozidlového parku trolejbusových dráh docielenej predovšetkým nákupom nových vozidiel Škoda 30 Tr SOR a Škoda 31 Tr SOR plánuje DPMŽ obnoviť aj vozidlový park autobusovej dopravy. Nový autobus zaradil mestský dopravca do premávky naposledy v roku 2008, teda pred 6 rokmi. Podľa informatívneho oznámenia uverejneného vo Vestníku verejného obstarávania z 11. januára 2014 teraz plánuje nákup 5 nízkopodlažných autobusov s dĺžkou 12 m.
OBUS
V prípade potreby by znížil interval, čo by len ku kvalite prispelo.(samozrejme zas by navyšilo náklady) Žial realita je taká že cestujúcih nestále ubúda a skutočne okrem spičky je to niekedy len nutná obsluha. Takýto trend čakať i nadalej, preto si myslim, že skôr či neskôr niekto tie MIDI Sorky odporúči kúpiť a pôjde sa cestou menších vozidiel s prijateľným intervalom. Pre zaujímavosť by mohol niekto prezradiť rozdiel v cene NB12 a BN 9,5 alebo 10,5...