L6 12:50 by mala byť 7/2, ale to si over priamo na mieste. 13:50 a 15:50 budú asi 6/1 a 6/3. Jazdia na striedačku ku Carreforu (kde majú prestávky cez 20 min) a na Vlčince (prestávky vyše 30 min).
Taká 6/2 má v poobednej špičke dosť fofry. Má krátke prestávky - Hájik 4 min a Carrefour 5 min. Ide 14:05 a 15:05 z Hájika a 14:36 a 15:36 od Carrefouru. Ku koncu má po niektoré dni meškania aj 10 minút, napríklad i dnes. (Možné riešenie za predpokladu, že vyjdú zákonné prestávky: vozidlo z L16 na spoj L7 15:00, z L7 na L6 15:05 a z L6 na L16 15:15)
Z toho čo viem, tak 4/8 robí: 14 - ?, 4 - 6:17, 14 - 7:02, 4 - 7:57, 14 - 8:42, 4 - 10:17, 14 - 11:02, 4 - 11:57, ?, 4 - 13:47, 14 - 14:32, 4 - 15:17, 14 - 16:02, ?, 14 - 18:12, 4 - 18:57, 14 - 19:47, 4 - 20:47, 14 - 21:42
4/2b viem ze chodi 17:27 z M (vodic mal minule za palubovkou 4/2b), skusim to odpozorovat, nabuduci tyzden v pon+ut to vyskusam...
Ake turnusy robia L1 o 5:09 a 5:22 z kvacalovej?
4/8 viem ze chodi 13:47 L4 z F a potom 14:32 L14 z M, co nasleduje potom???
Na 4/8 sa v poslednych dnoch objavuje 205 namiesto 240
Nevie mi este niekto povedat turnusy L6 z M o 12:50,13:50,15:50 (urcite viem ze to nieje nic z toho 6/4b)
Ktore turnusy 4/? "preskakuju" na L5 okolo 10-11h?
Na L20 sa v poslednych dnoch usidlili vozidla B732 (99,104)
Inac tie reklamy na zadnych sklach maju aj ine 31Tr+30Tr
Mám jeden a ten istý voz a neviem aký robí turnus (4/14), pomoze mi niekto?
Uvádzam jeho odchody na jednotlivých linkách...
L4 6:57 (F), 7:36 (M)
L14 14:12 (M),14:52 (F)
L4 14:57 (F),15:36 (M)
L14 15:42 (M), 16:22 (F)
Vylučujem: 4/2,4/8,4/9
Takisto ten istý voz robí L5, no neviem turnus
L5 14:30 (F),14:55 (S)
L5 7:18 (S),7:45 (F)
Podľa dopravných spravodajstiev je neprejazdná cesta na Šibeniciach v oboch smeroch. Na online mapách vidno zápchu z jednej strany po Strečno a z druhej cez Košickú po Nemocničnú a Ľavobrežnú (až po úroveň Budatína). Stránka DPMŽ neuvádza žiadne obmedzenia v doprave, ale sotva to je bez meškaní či vynechaných spojov.
Nič neobyčajné si zažil keksino. Najväčšia pravdepodobnosť, že tam vodič mal tie tabule bude v tom, že R@G systém je Poľskej výroby a je možné, že ako z ničoho nič občas vypadne, tak sa aj sám spustí. Zhodou náhod sa svetelne transparenty spustili počas spoja, a tie staré tabule tam zostali až do príchodu na konečnu, kedy ich vodič odtiaľ odstránil. Lebo iba hlupák by na svetelné transparenty, dal tie staré špinavé tabuľky.
Na 3/1 a 3/2 sú dnes klbáky (243 a 232) a naopak na 3/3, ktorá robí prejazdy na L4-14 je krátka 14Tr.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
keksino
18:06 ešte nebola odtiahnutá