V stredu ďalšia nehoda z nedobrým dopadom pre MHD.
Čo je ešte horšie - ten oznam, to je hrôza čítať! Sa mi to asi len sníva.
http://www.dpmz.sk/n648/
Čo je ešte horšie - ten oznam, to je hrôza čítať! Sa mi to asi len sníva.
http://www.dpmz.sk/n648/
TB94
Tá Bajzová je mimo tak často, že by sa oplatilo zriadiť už dopredu výlukové linky a nalepiť to na zastávky a dať do médií, aby ľudia vopred vedeli že keď im príde na zastávku nejaké zvláštne číslo, tak čím to asi bude?
Napr. 44 či 4X by bola skrátená verzia L4 jazdiaca z VL po Políciu, otočka na rondli a od Hálkovej zase naspať a pri Polícii by sa prestupovalo na bus napr. 45 či X4 ktorý by jazdil zvyšok trasy cez HL po VL ako tomu bolo teraz.
Lebo ak ľudia sadnú do normálne označenej L4/L14 a od polovice trasy ide úplne mimo ... tak sú mimo s ňou.
L7 ak by bola v prevádzke by sa zmenila napr. na 47/X7 na trase HA-Aupark-nemocnica-VL, alebo by bola asi aj dočasne zbytočná, ľudia by využili L6 a prestúpili pri Polícii alebo šli L67 ak by bola vtedy v prevádzke.
Tu ma napadá že budúce parciály z L67 by sa dali nasadiť v čase výpadku dočasne radšej na inú linku, napr. L5 či L3 a na L67 vyslať náhradný bus, možno len v trase VD - VL ak by to bolo výhodnejšie z hľadiska odstránenia súbehov.
Rozdiel je hlavne v tom či je výpadok v čase najmenšieho dopytu ako to bolo naposledy alebo počas rannej či popoludňajšej špičky. Aj tak najlepší výpadok je žiadny.
Samozrejme aby to lepšie fungovalo museli by byť odstavené vozidlá veľmi rýchlo stiahnuté pod najbližie úseky pod prúdom, aby mohli byť využité kde sa dá a nestáli niekde zbytočne a ešte neblokovali komunikácie.
Určite niekto vymyslí ďalšie možnosti ako dopredu poriešiť výpadok hociktorej meniarne, no treba počítať aj s počom vodičov ktorí sú v určitých časoch k dispozícii, takže teoretické možnosti sú dosť bohaté, len v praxi sa to možno lepšie riešiť nedá (?)
Hlavne ak sa nevie, ako dlho ten výpadok potrvá, či hodinu alebo pol dňa.