Čo robia s novými trolejbusmi, keď skoro vôbec nejazdia? Na Silvestra som videl asi 13 z 15 trolejbusových poradí a nestretol som žiadnu 30/31Tr, včera som videl len jednu-dve a dnes ich jazdí tiež len zopár. Jedna z nich jazdila na L5 iba pár spojov, potom išla záloha a vymenila ju 14Tr #211, ktorá schádzala cez obed v smere do depa s poruchou.
Problem s palubnymi pocitacmi je ovela ovela vacsi. Niekedy chybne ukazuju ciel, niekedy neposuvaju zastavky, niekedy ani nehlasia. Vedia o tom, riesia. Teda vyskusali sa asi 4 verzie fw zatial bez velkeho uspechu
3 - 228, 240
4 - 227
5 - 217
6 - 226, 234 (nie 235 ako som písal), 252, 257
16 - 214, 221
- v žiadnom z nových trolejbusov, v ktorých som sa doteraz viezol, sa akusticky nehlásia zastávky,
- stále neštandardné zobrazovanie trasy pri L4 a L14,
- v 255 je označovač za kĺbom mimo prevádzky,
- v 256 vypadáva a bliká druhá obrazovka (najmä pri rýchlostiach nad 10 km/h),
- vo viacerých autobusoch chýba akustické hlásenie o tom, že zastávky sú na znamenie,
- v nejednom trolejbuse ani osem a pol roka po spustení trate cez Lesopark nehlási zastávku Pod hájom, o chýbajúcich hláseniach VO-Aupark či Vysokoškolákov, PLAVÁREŇ ani nehovoriac.
Palube pocitacie davali Poliaci dohromady do neskorej noci pred spustenim vozov. Vie sa o tom a riesi sa to. A to podavanie vozov.. nuz strieda sa na nich kazdy, kto na ne ma papier. Preto sa od januara aj trosku upravili posadky na vozoch.
Keby nešli z ruky do ruky, tak by jednoducho niekoľko dní stáli podľa voľna posádky - vlastne tak sa čiastočne aj deje, dnes tiež jazdia na šiestich "kĺbových" poradiach iba štyri nové. Jedine ak by upravili turnusy a na jeden voz začali prideľovať troch vodičov (4 dni jazdy, 2 dni voľna). Pred pár dňami som kdesi čítal, že kým sú v záruke, budú jazdiť čo najčastejšie. Môžeme si spomenúť, že podobne to bolo napríklad keď prišli B961ky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.