Reakcia na: SZKV #6010:
K tarife sa dostaneme. Ale uzavrime konecne aspon jednu cast - linkovanie.Ukazuje sa, ze teoria diskutujucich na fore o 6 linkach je asi zla. Alebo nie? Po pociatocnych chvalach sa ukazuje, a uz tu boli take navrhy, ze je treba minimalne pridat L7/17 a este aj L1 ponechat. Mame teda uz 8 liniek z povodnych desiatich. Vynechala by sa vlastne len L5/15, co sa ma posilnit L7/17, co asi nie je dobre minimalne z 2 dovodov:
1/ Opatovne sa vraciame k strasne dlhej okruznej linke
2/ Aby bol dost husty interval aj okolo ZU, mimoriadne sa tym navysi pocet spojov na opacnom konci na Hajik, co teraz nie je v takej miere potrebne. Mozno, ked sa vybuduje Hajik 2.
Ma taketo polovicate riesenie vobec zmysel?
marek
cela "afera" okolo L5 a L15 sa mi zda byt zbytocna...
Ja osobne by som bol za znovuobnovenie povodnej obojsmernej linky 5 v useku fatranska - sturovo nam. - jasenova a spat.
A tento variant linky pridat aj k tomu novemu variantu Tb, cim by sa pocet ôliniek zvysil na 7.
A ty sa cudujes, ze linka 6 jazdi v useku fatranska-vysokoskolakov tak malo vytazena? ved ist tou linkou zo stanice na fatransku je strata casu....
PS: ak by sa prechod cez kopec obmedzil iba na L7/17, bolo by potrebne posilnit ju. lebo terajsie spojenie stanice a ZU je viac ako mizerne. a obyvatelovi vlciniec a soliniek je jedno, ci mu ide L5/15 alebo L7/17, ale cestujucemu z centra, resp. do centra od ZU to vobec nie je jedno.
A este k ponuke spojov na fatranskej.
Ak by castejsie jazdil Tbus od ZU do centra mesta, minimalne 1/3 cestujucich by nastupila pri ZU. ale problem je v tom, ze na danej zastavke sa neda kupit listok - na fatranskej ano, ze od ZU ide spoj len raz za hodinu - na fatranskej castejsie.