Reakcia na: Jozef #5930:
Ja by som to povedal tak priamo a možno až sprosto - cestujúceho, ktorého vo vozidle už máme, nemusíme lákať do vozidla. Teda ho môžeme aj proti jeho vôli trochu pokrútiť po meste. Ale som presvedčený, že pri nastupovaní platí prísna logika tradície a kto raz na svojom nástupišti spoj nenájde, bude veľmi kričať. Ak si mám vybrať, či cestujúceho z Vlčiniec pokrútiť po meste alebo ho učiť nastupovať domov smerom od Vlčiniec, jednoznačne volím prvú možnosť. Považujem za krajne nešťastné, aby L4 jazdila v protismere hodinových ručičiek a tým pádom sa na Vlčince nastupovalo pri stanice ako doposiaľ na Hájik. Toto by cestujúci nikdy nepochopili. Riskoval by si preplnené trolejbusy na Vlčince, ktoré stoja v "prirodzenom smere" a poloprázdne trolejbusy, ktoré stoja v smere "neprirodzenom". Taktiež už Valec naznačil, že ak sa budú linky z jedného sídliska točiť vzájomne protismerne, takmer s úplnou istotu Ti vznikne bod, kde sa stretnú a teda bod, kde raz za čas prídu dva trolejbusy naraz a potom zas dlho nič.
4444
1. L6, L16, L21 majú úplne spoločnú trasu od Žitnej až po Hurbanovu
2. L26 má spod Rondla až po Štef. nám. rovnakú trasu ako L6 a L16
3. Ak pôjde L29 zo smeru od DPMŽ, tak spod Rondla po Hurbanovu má rovnakú trasu ako L6 a L16
Čiže až 6 liniek ide dosť dlhú časť rovnakou trasou, čo si myslím, že je zbytočné.
4. Po zrušení L28 by to bola aspoň nejaká náhrada pre priame spojenie so Štúrovým námestím.
Naskytá sa mi jedna myšlienka: čo tak L16 vôbec nevytvárať, celú kapacitu trolejbusov presunúť na L6, ktorá by mohla premávať v hustých intervaloch a s krátkymi trolejbusmi...
A ako posledný vitamín by bolo zriadenie nočnej trolejbusovej linky s trasou súčasnej L17 so začiatočnou a konečnou zastávkou na stanici.
Ak sú to do hlúpa hypotézy, sorry....