4444: Že by Schwarzovcov zrazilo na kolená dotovanie cien v Kauflande (a to práve na SK,kde cenová konkurencia nie je ani zďaleka taká ako napríklad v ČR) a nepoložilo ich dotovanie v LIDLi??
Protože ZA má sice mladší trolejbusy, ale BB má zase mimořádně mladý vozový park autobusů (B732 jsou v turnusu pouhé DVA!)
Jozef
1.10.1993 - Pod heslom „Občania mestu – mesto občanom“ boli vydané komunálne obligácie Mesta Žiliny v objeme 100 miliónov Sk cez PKB Žilina, a.s. na dofinancovanie výstavby mestskej trolejbusovej dopravy. Úročenie bolo vo výške 17,25 % a splatnosť obligácii 5 rokov. Vzťah občanov Žiliny k mestu a túžba po trolejbusovej doprave sa prejavila vykúpením všetkých obligácií. Takáto akcia a v takomto veľkom rozsahu v poprevratovom období v komunálnej politike bola ojedinelá na Slovensku. Trolejbusová doprava v Žiline bola financovaná z vlastných zdrojov Mesta Žiliny.
1.10.2003 – Pred dvoma rokmi sa začala skúšobná prevádzka tarifného a informačného systému na ŽRIDS, ktorého montáž bola ukončená v septembri. Na Rajeckej železnici DPMŽ zabudoval na ôsmych staniciach a zastávkach 16-tarifné automaty na predaj jednorazových cestovných lístkov. Tarifným a informačným systémom sú vybavené aj 4 motorové vozne radu 811 a 5 prípojných vozňov radu 011. Tarifný systém je rozdelený do 7 tarifných pásiem, z čoho je 5 na regionálnej železnici a 2 pásma na MHD v Žiline. V roku 2005 pribudol 16-tarifný automat v železničnej stanici Rajec a novej zastávke Žilina-Solinky.