Reakcia na: Kami #5610:
Aj mňa napadlo, že by sa ako kompromis mohli zaviesť časové predplatné lístky na neobmedzený počet jázd s povinným označovaním. A bola by presná evidencia. Ale nepovedal som to nahlas, aby som nebol obvinený zo zbytočnej buzerácie ? Čo sa týka ZŤP, súhlasím s názorom, aby im prispieval ten, kto im preukaz vydal. Veď ZŤP majú napríklad od štátu aj príspevok na benzín a nikoho nenapadne, aby žiadal pumpárov, aby im dávali zľavu zo svojho.
Juraj
A celkovy pocet 6,5% nemusi byt dolezity, ked sa na nich cerpa z dotacie 14,6% dotacii. Za 14,6% dotacii dokazem urobit lepsiu dopravu pre 14,6% vsetkych ostatnych cestujucich a nie pre 6,5%tychto. Nech za nich Kanik doplaca aspon do urovne dochodcov a nemame sa o com bavit. /A navyse 1Sk cestovne mozeme kludne povazovat za super-prestupnu tarifu, o com sa ostatnym plne platiacim cestujucim moze len snivat, aby za druhu jazdu zaplatili len 1Sk./
Teda teoreticky mozem nalakat ostatnych cestujucich, ak medzi nich formou zlepsenia dopravy rozdelim tych 11 milionov a za nich im spravim aspon o trochu prijatelnejsiu dopravu.
A ak si este zoberies, ze sa povacsine vozia prave v dobe, ked sa ludia vozia do a z prace-skoly, tak je to percento dvojnasobne! Ak neveris, pockaj na zavedenie CK pre nich, lahko ti tento kvalifikovany odhad dokazem.
Takze problem nie su prazdne miesta po neodvezenom ZTP, ale v tom, ze niekto im vydava preukazy a neplati za nich ani halier. A prestan ma preto cepovat za pseudo-ZTP-problemy, lebo problem je skutocne niekde inde. Otazky ZTP nech si riesia ini. Ak zaplatia ako aspon dochodcovia, beriem ich za svoju povinnost.
Rad sa akejkolvek tvrdej, ale plodnej diskusie zucastnim, ale na tuto temu a v tomto smere sa viac k tomuto nebudem vyjadrovat.