Ďakujem, už som pochopil ? ale ešte ma zaujíma toto:
1. Od kedy? Až SAD vymení všetky čipové karty?
2. Keď bude cestujúci jazdiť povedzme zo žel. (autobusovej) stanice do Bytčice, bude mu v karte stačiť nabiť jazdy Žilina - Bytčica použiteľné vo všetkých troch druhoch dopravy, alebo si bude musieť nabiť určitý počet jázd DPMŽ, nejaké jazdy SAD a nejaké jazdy ŽRIDS a jazda sa mu odráta vždy z príslušného druhu?
Vsak som pisal, tym istym dokladom (kartou) bude moct ist ziak z Terchovej do Bytcice autobusmi SAD, vlakom alebo MHD. Len na to musi byt modernejsia velkokapacitna 4 kB karta (ako ma DPMZ). SADka ma vacsinu 1 kB, ale uz prechadza na 4 kB.
Iba tzv. minimalnu obsluznost. Cez vikend 3 a cez pracovny den 5 spojov (rano, na desiatu, na obed, na olovrant a vecer). Vsetko nad 5 si musi obec zaplatit.
Fajn, a čo integrácia MHD, SAD a železnice na spoločných trasách? Ešte raz zdôrazňujem, že cestujúcim by viac prospelo, keby s tým istým cestovným dokladom (kartou) mohli cestovať napr. zo žel. (autobusovej) stanice do Bytčice buď vlakom, s MHD alebo s SAD, podľa toho, čo skôr pôjde. To by ale zrejme bolo potrebné ešte aj zjednotiť cestovné, ktoré je na danej trase rozdielne u SAD (10), MHD (12), a železnice (12). Podobná situácia je aj pri ceste k Hyze, ako tu spomínal Jozef.
Predstavoval som si, že do Mojša bude premávať klasická Karosa, ale dnes som zbadal na Ul. 1.mája malý autobus Mercedes 0814-Vario. Tento vozidielko by mohlo premávať až do stredu obce pred Obecný úrad. Ale to už nie je náš problém. Pani starostka sa dnes cíti ako víťaz, že dokázala niečo zabezpečiť. Ale už sa nepochváli občanom, že svojim postojom pri odkupovaní pozemkov pod automobilku, prišla obec o niekoľko desiatok miliónov na jej rozvoj, ktoré jej ministerstvo hospodárstva zrušilo.
ja si osobne myslim, ze konecnu pred tou dedinou vobec nebolo treba, pretoze myslim, ze ten miktobus by sa v pohode mohol otocit aj pred kostolom v dedine.., odkial by to mali predsa len cestujuci najblizsie
Uz sa na tom tvrdo pracuje. SAD ma zatial vacsinu cipovych kariet 1 kB, do novych 4 kB kariet im uz pojde onedlho nahrat napr. aj Rajecku Ancu. Tak sa bude moct SADkar moct odviezt na tu istu cipovu kartu napr. z Terchovej do Ziliny a potom vlakom do skoly do Bytcice.
To je ten paradox, že cestovať po Žiline je v mnohých reláciách lacnejšie medzimestskou dopravou, než mestskou ? ja občas jazdím do Bytčice a tak isto s MHD je to za 12 Sk, s SAD za 10 Sk a nepomerne viac spojov, podobne sú na tom študenti Združenej strednej školy na Rosinkách (býv. chemické učilište), ktorí jazdia zo žel. stanice spojmi SAD smer Rosina a Všňové... chcelo by to fakt poriadnu integrovanú dopravu, aby cestujúci mohol použiť s jedným cest. lístkom SAD aj MHD ?, resp. železnicu smer Rajec
Su tam veru sprostosti, od novej zastavky SAD je k poslednym domom pri futb. ihrisku okolo 1000 metrov, meral som to osobne. A co mali napisat? Ze pani starostka dakuje Mestu Zilina a DPMZ, ze neprispievanim na MHD za 12 rokov ju zadotovali cca 2,4 mil Sk? Nebudme naivni...
Z toho clanku mi to vychadza, ze pani starostka je zachranca a Juraj s DPMZ je ten zly....
A najlepsi je zaver clanku, ze obyvatelia to budu mat blizsie... Presiel som sa pesi do stredu obce z oboch zastavok a zastavka MHD sa mi do centra obce zdala blizsie, i ked linka SAD bude rychlejsia ako linka DPMZ.
Jozef: v najblizsej dobe sa chystam do ZA pofotit si MHD, nemal by si cas venovat sa mi ? Ak ano napis prosim na moju e-mailovu adresu majo.kovac@centrum.sk
Dakujem !
presne tak, a takisto aj ten mikrobus, co jazdi na linke Zilina, aut. nastupiste - Mojs, takisto to maju cestujuci o dve kuruny lacnejsie (teda nie 12 SK, ale 10 SK) za jednorazovy listok a takisto maju aj rychlejsie spojenie o dobrych niekolko minut
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj