Reakcia na: Juraj #4509:
Porovnavajte sa napriklad s Presovom, ktory ma viac obyvatelov a menej dotacii (50 milionov rocne od mesta) a pritom to tam funguje. Myslim, ze podmienkami, obyvatelstvom atd. sa bude Presov blizit Ziline viac ako Praha alebo Hannover. Preco ste si vybral prave prehnane dotovanu Prahu?A este by ma zaujimal vas nazor na moj prispevok #4506. Teda, ci povazujete lepsie obmedzenie piatimi zastavkami, alebo radsej desiatimi minutami, pricom kazda medzizastavkova vzdialenost obdrzi oficialnu minutaz, z ktorej sa to bude vypocitavat.
Papyr
Urcite je spravodlivejsie (ak uz berieme spravodlivost cestovneho ako zaklad), ak poviem, ze z Mostnej na Hlinsku je to jedna minuta, zatialco z Mostnej na Policiu tri minuty, nez ak poviem, ze Mostna-Hlinska i Mostna-Policia su jedna zastavka, tym padom rovnako dlhy usek, tym padom ta ista tarifa.
A tie obavane diskusie, co je spravny cas - tomu sa da zabranit jednoducho. Proste zverejnim na CP cas do vsetkych zastavok na trase, a smerodatny bude tento udaj, zverejneny na zastavkovom CP. Tak ako je to v Presove.
Znamenalo by to menej starosti pre cestujuceho a jednoduchsie cestovanie. Preco si myslite, ze by "zlavnena prestupna tarifa" (coz je banskobystricky nepodareny hybrid medzi neprestupnou a casovou) bola vyhodnejsia a menej komplikovana pre cestujuceho, ako klasicka prestupna casova tarifa, znama napriklad z Bratislavy, Prahy alebo Presova?