Reakcia na: Pišta #4479:
DPMZ si dal spracovat velmi podrobnu analyzu kompletnej matice prepravnych vztahov, so zdrojmi, cielmi a poctami cestujucich. Navrhnute su aj varianty uprav liniek trolejbusov aj autobusov. Niektore su na terajsi stav trolej siete, niektore s potrebnou otockou niekde pri zimnom stadione a s prepojenim Tajovskeho s Pod Hajom. Linka 28 bude presmerovana z Vlcincov priamo na Kamennu, az ked sa dobuduje krizovatka a most pri Vahostave. Od noveho r.2006 s vysokou pravdepodobnostou bude zavedena prestupna tarifa, na zaciatku pre cipove karty nad 5 zastavok.
Juraj
Obec Mojs nikdy nebola a nie je sucast Ziliny, je obec ako kazda ina, napr Bela, Kolarovice alebo Cicmany, teda zo zakona tam ma dopravu zabezpecovat VUC so SAD.
Povodny originalny a jediny prijazd do Mojsa bol st.cestou III.tr od Gbelian, co bolo pre Mojsanov do Ziliny obrovsky kus a zachadzka. Preto vacsina ludi si zvykla prechadzat po mostiku do starej uz zatopenej Mojsovej Lucky, ktora bola sucastou Ziliny a bola tam l.c.31. A kedze vtedy za sociku bolo vsetko statne, aj dotacie, nikto si nelamal hlavu nad nakladmi alebo inym riesenim.
Ked Vodohospodarska Vystavba budovala Vodne dielo Zilina, obec Mojs si ako podmienku, resp. odskodnenie za dlhorocnu stavebnu uzaveru v obci dala do poziadaviek vybudovanie novej komunikacie skratkou povedla pravobreznej hradze do Ziliny, kade mala byt vedena primestska linka SAD. Kedze tak malo byt zanedlho, DPMZ uzavrel s obcou nepisanu dzentlmensku dohodu o tom, ze strpi a bude zabezpecovat dopravu obyvatelov Mojsa linkou 31 do doby vybudovania tejto novej komunikacie.