Reakcia na: LUK #4152:
To je dosť ťažko povedať. Je to to niečo medzi. Ale osobne by som sa pripojil k tomu, že je to busboard. Atribúty CVR nespĺňa jednak tým, že nezaberá celú plochu vozidla, len podokennú časť a okrem toho je tu ešte jeden rozdiel v samotnom spôsobe realizácie reklamy. CVR mávajú obyčajne (mali by mať) normálny podkladový náter a na ňom reklamné nápisy - nálepky. Prípadne je aj CVR z fólií, ale je to iný druh, tie sa len tak ľahko z voza odstrániť nedajú. Reklamu "Kam do mesta?" som zblízka nevidel, no z fotky, čo mi poslal Jozef, by som to videl skôr ako busboard - obyčajnú reklamnnú nálepku, ktorá sa po uplynutí príslušnej doby za pár desiatok minút ostráni a onedlho si nikto ani len nespomenie, že taká reklama vôbec bola.Re #4153 marek: Dopytové otváranie dverí je taký systém, kedy sa automaticky neotvárajú všetky dvere, ale len tie, o ktoré má cestujúci záujem. Vodič dvere na zastávke neotvára, ale len odblokuje a na otvorenie dverí slúži cestujúcim tlačidlo priamo pri (na) dverách. Ak si cestujúci tlačidlo stlačí, dvere sa otvoria, inak nie. Pred odjazdom zo zastávky vodič dvere zablokuje a dvere, ktoré boli otvorené sa zatvoria.
Systém slúži na šetrenie tepla vo vozidle najmä počas zimy a ďalej na šetreniedverných mechanizmov.
Re #4154 marek: Samozrejme, že nasadzujú sa prednostne nové vozidlá. Staršie slúžia najmä ako záloha pre výpadok trolejbusov. Niektoré, aj keď sú stále v evidenčnom stave, je už veľmi ťažké vidieť bežne na ulici.
marek